یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

سردار شهید مسیب مرادی کشمرزی ، شهدای قزوین

  • ۰۰:۳۶

شهید مسیب مرادی کشمرزی_قزوین

شهید مسیب مرادی کشمرزی

دهم فروردین ۱۳۲۹، در روستای خاکعلی از توابع شهر آبیک چشم به جهان گشود. پدرش علی، کشاورز بود و مادرش فاطمه‌سلطان نام داشت. تا پایان دوره کاردانی در رشته علوم و فنون نظامی درس خواند. پاسدار بود. ازدواج کرد و صاحب یک پسر و دو دختر شد. بیست‌وهشتم تیر ۱۳۸۴، در دیواندره هنگام پاکسازی مناطق جنگی بر اثر انفجار مین و اصابت ترکش به کمر و پا، به فیض شهادت رسید. مزار او در زادگاهش واقع است. برادرش حسن نیز به شهادت رسیده است.

دست نوشته شهید :

خدایا مرا به کاروان شهداء برسان! خداوندا دوستانم رفتند. کاروان خونین حسین رفت … و همسنگرانم رفتند و من عقب مانده ام. خدایا دل سوخته ام و تنها تو را دارم. خدایا آرزوی نهایی ام آنجا است که مرا به کاروان شهداء برسانی که با فرق خونین تو را ملاقات کنم. بارالها تو خود میدانی که کورکورانه به این راه نیامده ام و هدفم تنها رضای تو و خدمت به کشور اسلامی و مومنین درگاهت بوده و خواهد بود. من خود عاشقانه به این راه و مکان مقدس جبهه آمده ام و به دنبال شهادت میروم و مرگ را عاشقانه در آغوش میگیرم. خدایا! این فوز عظیم را نصیب این بنده عاصیت بگردان. مرگ، از قفس تن رها شدن و از مهمانخانه به مقصد رسیدن است و هر محبتی که از خلق الله می شود، جلوه ای از محبت خداست.

http://www.khatesorkh.ir/uploads/pictures/8439.jpg

http://www.khatesorkh.ir/uploads/persistent/27.jpg

http://www.khatesorkh.ir/uploads/pictures/8441.jpg

http://www.khatesorkh.ir/uploads/pictures/8436.jpg

شهید حسن مرادی کشمرزی و برادرش شهید مسیب مرادی کشمرزی

سرداران و سه هزار شهید استان قزوین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan