یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

وصیت نامه شهید محمد غیاثی

  • ۰۱:۰۴
🌷بخشی از وصیت نامه شهید محمد غیاثی🕊 
بسم رب الشهداء و الصدیقین 
 
با سلام و درود به رهبر کبیر اسلامى و با پیروزى رزمندگان اسلام در مرحله اول درست است که بر هر فرد مسلمانى وصیت واجب است و ما هم باید وصیت بنویسم و من وصیتم این است اول به رهبر و به امت شهید پرور ایران بگویید که هر چه اسراف کرده ام یا تیرى بى فایده زده ام یا عذابى بى فایده به دور انداخته ام و بگویید که مرا ببخشید و البته که باید خدا ببخشد.
و دومین پیام من به خانواده عزیزم ایــن است که امیدوارم که مرا ببخشید و در مرگ من کسى حق ندارد که پول خون من را از بیت المال بگیرد زیرا این پول مال مردم است و مال خـــــود شماست و این پول قطره قطره جمع شده است، مال بیچارگان است مال یتیمان و مال هزاران بیچاره است که یک تومان یک تومان جمع شـده است.
و پدر و مادر عزیزم هرگز در مرگ من افغان نکنید زیرا که من را همانطور که خدا داده است . خدا هم مى خواهد بگیرد و البته درست که شما هم براى من زحمت کشیده اید ولى شما هم این مسئو لیت را در برابر خدا داشته اند که من را بزرگ کرده اید و اجر بزرگى هم برده ـاید و به تمامى دو ستان و آشنایان هم سلام من را برسانید و بگویید که من را هم ببخشید و از خدا هم بخواهید که این رهبر عزیـــزمان را در پناه امام زمان حفظ کند .
پدر و مادر عزیز و برادران و خواهران و عزیزمان در نماز سستى نکنید و همیشه خدا را شــــــکر کنید کـــــــه فرزندى را در راه خدا از دست داده اید و دیگر وقت شما را نمى گیرم به امید روزى که کربلا آزاد شود . خدا حافظ خدایا خدایا تا انــــــقلاب مهدى خمینى را نگهدار .  
کشته گشتم من اگر در جبهه اى همسنگرم--- این پیام از من ببر نزد خمینى رهبرم  
گو ولى من تویى، اى ثابت شاه زمان --- امر شما را من پذیرفتم ز جان .  
تاریخ شهادت : پنجم بهمن
🌷شادی ارواح مطهر شهدا و امام شهدا صلوات🌹
🆔⭕️ https://t.me/kharizlorestan 👈join💢
🆔⭕️ https://splus.ir/lorestan_bonyaddefa 👈join💢
منبع: کانال بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس لرستان در سروش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan