یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید ابوالفضل ابوالفضلی -شهدای کاشان

  • ۱۴:۱۵

https://cdn.sahebnews.ir/files/uploads/2015/01/1014733KAKC001-001-696x1024.jpg

شهید ابوالفضل ابوالفضلی

نام پدر: محمد

ولادت: ۱۳۴۴/۱۱/۰۵

محل تولد: کاشان

شهادت: ۱۳۶۲/۱۲/۱۱

مزار: گلزار شهدای دارالسلام کاشان 

 شهید ابوالفضل ابوالفضلی، پنجم بهمن 1344در کاشان به دنیا آمد. تا دوم راهنمایی درس خواند. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. یازدهم اسفندماه 1362 در عملیات خیبر در طلائیه به شهادت رسید. پیکرش یازده سال بعد، پس از تفحص و شناسائی در دوازدهم آبان ماه 1373، روز حماسه و ایثار کاشان، تشییع و در گلزار شهدای دارالسلام کاشان به خاک سپرده شد.

بخشی از وصیت نامه شهید ابوالفضل ابوالفضلی:

بسم رب الشهداء و الصالحین

ان الله یحب الذین یقاتلون فى سبیله صفا کانهم بنیان مرصوص براستى که خداوند کسانى را که از دیار خود خارج نشدند و در راه او پیکار کردند دوست مى‌دارد.

بار خدایا گنهم از ره احسان تو ببخش

معصیت کارم و افسرده و گریان تو ببخش

به نام خداوند بزرگ که جان را در بدن انسان میکند و دوباره مى‌گیرد. به نام خداوندى که جهان را از نعمتهایش دگرگون ساخته است. به نام آن کس که رهبر را براى هدایت بشر فرستاد تا گروهى هدایت و یا گروهى گمراه شوند. ملت عزیز ایران ما هرچه داریم از وجود رهبر عزیزمان میباشد.

امت حزب الله پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به اسلام ضربه نخورد. اگر ولایت فقیه ضربه بخورد اسلام شکست خورده و اگر ایران شکست بخورد ملتهاى مستضعف نابود شده است.

مردم ایران از منع کردن فرزندانتان به جبهه نشوید که ما باید رهرو خون هزاران شهید گلگون کفن باشیم. فکر این نباشید که کشته خواهید شد، مگر ما خونمان از خون على اکبر و على اصغر و ابوالفضل العباس رنگین تر است و یا خونمان رنگین تر از امام حسین(ع) می باشد که چه مصیبت ها کشید و آخر خود شهید شد.

و شما اى خانواده گرامى اگر اذیت تان کردم مرا حلال کنید. اى مادر سربلندم تو همچون باید لیلا باشى، با روی سفید در محضر خدا حاضر باشى. و شما اى خواهرانم، شماها هم باید زینب گونه باشید و در مصیبت ها پایدار و صبور باشید. مرا حلال کنید چون فرزند خوب و برادر خوبى برایتان نبودم.

خداوند مرا ببخشد چون زیاد گناه کرده‌ام و توبه مرا پذیرا باشد.

از ملت ایران و دیگر دوستان خواهانم که مرا حلال کنند چون دوست خوبى برایشان نبودم و شما اى برادرانم مادر را نگهدارى کنید چون من قدر مادر را نگه نداشتم و فرزند خوبى برایش نبودم شما فرزند خوبى براى او باشید و در پایان سلامتى رهبر عزیزمان را تاظهور آقا امام زمان از خداوند خواستارم .

والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته ابوالفضل ابوالفضلى۱۸/۱۰/۶۲

مزار شهید اباالفضل اباالفضلی - کاشان

منبع: کتاب تفحص (آسمان مال آن هاست) ص35

وبلاگ: کرامات اباالفضلی

خاطره تفحص دو شهید بنام ابوالفضل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan