یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

وصیت‌نامه شهید محمدسعید سیه پوش ، شهدای خمین

  • ۱۲:۱۴

شهید محمد سعید سیه پوش - شهدای خمین

نوید شاهد استان مرکزی، شهید محمدسعید سیه پوش یکم مهر 1352، در روستای مزرعه حسین سفلی از توابع شهرستان خمین به دنیا آمد. پدرش محمدعلی، دامدار بود و مادرش مریم سلطان نام داشت. تا پایان دوره راهنمایی درس خواند. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. چهارم خرداد 1366، در شلمچه بر اثر اصابت ترکش به سینه، شکم و سر، شهید شد. مزار او در شهرستان زادگاهش واقع است.

 

وصیت‌نامه   شهید محمدسعید سیه پوش

بسم الله الرحمن الرحیم

این وصیت نامه ها انسان را می لرزاند و بیدار می کند .  امام خمینى

الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ

بنام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و درود و طول عمر بر امام امت با آرزوى پیروزى لشکریان حسین‌زمان بر یزیدیان زمان یعنى ابرقدرتها و صدام و شفاى  هر چه سریعتر مجروحین و معلولین و آزادى اسراى‌اسلام و صبر و اجر براى خانواده شهدا و عزیزانى که این وصیتنامه به شما میرسد.

(اطیعو الله و اطیعو الرسول و اولى الامر منکم )

اطاعت کنید از خدا و رسول خدا و کسانیکه از جانب رسول (ص) هستند از جمله دوازده امام و در زمان‌ ما اولاد همان رسول (ص) هستند از جمله امام امت خمینى رهبر کبیر انقلاب اسلامى.

اى عزیزان بنده‌ در زمان طاغوت پیش خود حساب میکردم در زمان بدى بدنیا آمده ولى از آینده خبر نداشتم ولى بعد از چندى که انقلاب شروع شد و امام امت تشریف آورد و زمان گذشت خدا را شکر کردم که چه زمانى‌خوب است که قسمت خیلى از پدران ما نشد ولى اى عزیزان الان حجت بر شما تمام شده است و دیگرجاى هیچ شکى باقى نمانده چون ما در این انقلاب خونهاى زیادى نثار کردیم و این نثار خون را از امام‌حسین (ع) یاد گرفتیم و از امام امت که فرزند عزیزش شهید سید مصطفى خمینى را داد و از سیدالشهداً72 تن شهید مظلوم بهشتى و از شهداً بزرگ محراب و از رئیس جمهور و نخست وزیر رجائى وباهنر و از سرداران سپاه اسلام چمرانها و کلاهدوزها و فالحى ها و دیگر شهداً انقلاب اسلامى و این‌انقلاب را پاسدارى کردند. تنها با جان و مال بلکه با همه وجود، ما به آن مادرى که 11نفر از فرزندانش وخانواده‌اش شهید شده است ، اگر کوتاهى کنیم چه جوابى داریم در درگاه خدا بدهیم ، پس بیائیم اگرکوتاهى یا ضعفى خدایى نکرده داریم تقویت کنیم که خداوند وعده پیروزى به مومنین و لشکرى که‌براى خدا قیام کرده، میدهد.

و اى همسنگرانم چون من کوچکتر از آنم که به شما مطلبى بگویم ، ولى‌بدانید امام زمان (عج) بیشتر در جبهه است و او را باید با چشم دل باید دید. بیایید زیاد متوسل شوید و از او بخواهید که مملکتى که مربوط به خودش هست به فرموده امام امت هر چه سریعتر امتش را به پیروزى‌ کامل برساند و دشمنان ما بدانند از قبیل آمریکا ، شوروى، فرانسه،انگلیس و عراق و ممالک مرتع عرب‌ و هر جنایتکارى که با ما میجنگد و دیگر خواب این را باید ببینند که بتوانند ضربه اى به این انقلاب‌برسانند و آنها هستند که ضربه به انقلاب میزنند و ضربه از انقلاب میخورند تا از بین بروند ، زیرا خداوندمیخواهد که مستضعفین وارثان روى زمین بشوند و اراده خداوند است که آنها اینطور ذلیل و خوار شدند.

و برادران همسنگر لحظه اى از دشمنان داخلى یعنى منافقین و غیره غافل نشوید که خداوند ریشه آنها را از بیخ بکند.

و اى پدر و مادر مرا دعا کنید که خداوند از گناهانم بگذرد و بدانید که امانتى که خدا به شما داده به او عطا کردید مبادا فکر کنید که تنها شما بودید که فرزندتان را به این راه فرستادید و به شهادت رسیده نه زیرا مادرى 11 فرزند داده و حضرت زینب 72 تن شهید را تحمل نمود، خدا را شکر که فرزندتان در این راه‌ به شهادت رسیده است و میدانم که به این شهادت افتخار میکنید.

زیرا همه میمیرند و مرگ میباشد و مادرم وقتى که خواستى گریه کنى بگو (السلام على الحسین ) براى امام حسین گریه کن و شهداً را هم‌دعا کن و مرا هم دعا کن . و اى برادرام تو نیز همینطور که علاقه دارى راه حسین را برو مبادا وسوسه هاى‌ نفسانى تو را گول بزند و خداى نکرده فراموش کنى که در چه زمانى هستى . و اى مادرم تو نیز افتخار کن چون حضرت زینب (ع) افتخار میکرد و نیز پیامم  را برسان زیرا حضرت‌زینب پیام رسان بود و بدان چه وظیفه اى دارى ، وظیفه‌اى مشکل یعنى تربیت فرزند، یعنى نسل آینده .لذا از خداوند متعال فقط کمک بگیر و از او یارى بخواه ، زیرا خداوند به مادران لطف زیادترى دارد و براى او اجر زیادى قائل شده و سعى کن اطاعت خداوند را زیاد انجام بدهید و بعد از هر نماز یومیه‌حتماِ متوسل بخداوند و ائمه اطهار (ع) بشوید و امام امت و رزمندگان و مجروحین و اسراً را دعا کن و مرا هم دعا کن و مشکلاتت را بخدا واگذار کن زیرا همه وجود ما براى اوست و از خود چیزى نداریم، هرچه داریم از آن خداست .

و اى خواهرانم از فاطمه به تو اینگونه خطاب است ارزنده ترین زینت زن حفظ حجاب است ، پس حجابتان را حفظ کنید و نمازتان را بخوانید و روزه هایتان را بگیرید و انشاًا... ثمره‌این انقلاب براى شما است ، پس راه ما را ادامه دهید.

والسلام 

 منبع: اداره هنری، اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی

نوید شاهد استان مرکزی

مهسا

همین شهید عزیز وخواهر محترمشان بود که من با افتخار حجاب دارم

سلام
خدا رو شکر
حجاب واقعا ارزش والایی داره
واقعا شهدا هم چراغ راه هستند و هم شفاعت و راهنمایی می کنند.
فقط کافیه به آنها توجه کنیم.

کاش همه #مهسا ها حجاب رو رعایت می کردند.
التماس دعا
مهسا

عالی

سلام
ان شاءالله خداوند توفیق بدهد همگی قدردان شهدا و رهرو آنان باشیم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan