یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

دیدار رئیس دانشگاه با خانواده شهید محمد گودرزی شهرکی - شهدای امنیت -شهرکرد

  • ۱۱:۲۱

شهید محمد گودرزی شهرکی - شهرکرد

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی استان، ابراهیم رحیمی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان در دیدار با خانواده دانشجوی شهید امنیت، ستوان دوم پاسدار محمد گودرزی‌شهرکی از چاپ کتابی با موضوع خاطرات پدر، مادر، همسر، خواهران و برادران این شهید توسط انتشارات این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: خاطراتی که در این نشست از زبان خانواده این شهید والامقام شنیده شد می‌تواند در کتابی به‌صورت جیبی گردآوری شود و مورد استفاده نسل جوان به‌ویژه دانشجویان قرار گیرد.

وی افزود: شهید محمد گودرزی شهرکی یکی از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد بودند که از لحاظ علمی، اخلاقی و ورزشی جزو سرآمدان بودند. این شهید والامقام خودش هم‌ آرزوی شهادت داشت و در نهایت به این آرزو رسید. امیدوارم بتوانیم راه این شهید را ادامه دهیم و از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تا پای جان پاسداری کنیم.

همه سر سفره شهدا هستیم

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا قاسمی‌نژاد، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان نیز در این دیدار گفت: امروز توفیق داریم در خدمت پدر و مادر بزرگوار شهیدی باشیم که فرزند پاک و بابرکت خود را نثار انقلاب اسلامی کردند و این شهید والامقام در پاسداری از دین و نظام و انقلابی که برگرفته از دین بوده که در این خانواده به این جایگاه رفیع رسیده است.

وی اضافه کرد: همه بر سر سفره شهدا هستیم. مانند شهدایی که زمان انقلاب به شهادت رسیدند، شهدایی که هشت سال از این مرزوبوم دفاع کردند و نگذاشتند ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمنان بیفتد، شهدایی که مدافع حرم بوند و شهدای والامقام که در راه امنیت مملکت به درجه رفیع شهادت نائل شدند. بهترین خاتمه برای هر انسانی مرگ با عزت و افتخار بوده که مصداق بارز مرگ باعزت و افتخار شهید و شهادت است.

وی خطاب به پدر این شهید بیان کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی استان پای آرمان‌های شهدا ایستاده‌اند و همان‌طور که فرزند دلبند شما تا لحظه آخر پای نظام و انقلاب ایستادند پای این نظام مقدس می‌ایستیم و تلاش می‌کنیم که در همین مسیر حرکت کرده و دانشجویانی تربیت شوند که باعث افتخار خود، خانواده، دانشگاه و جامعه اسلامی شوند.

در پایان این محفل، پیام محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور خطاب به خانواده معزز این شهید والامقام، توسط رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قرائت و به پدر دانشجوی شهید محمد گودرزی شهرکی اعطا شد.

شهید محمد گودرزی‌ شهرکی‌،  ۲۸ آذر ۱۴۰۱ در اقدام تروریستی گروهک‌های ضدانقلاب و درگیری با نیرو‌های تیپ ۴۴ قمر بنی‌هاشم (ع) در منطقه مرزی سراوان سیستان و بلوچستان به همراه سه نفر از بسیجیان طرح امنیت به شهادت رسید.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan