یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

مواظب باشید انقلاب را به بیراهه نکشانند/شهید سیدعلی امینی تیزابی

  • ۰۰:۵۳

شهید سیدعلی امینی تیزابی -کوهدشت

گوش به فرمان امام باشید/ مواظب باشید انقلاب را به بیراهه نکشانند

زندگینامه شهید سیدعلی امینی تیزابی

نام پدر: سید رحمتعلی

محل تولد: شهرستان کوهدشت 

تاریخ تولد: 1343/05/06

تاریخ شهادت: 1364/12/08 

محل شهادت: سلیمانیه عراق- عملیات والفجر9

وصیت نامه شهید سیدعلی امینی تیزابی

ای اهل ایمان! در کار دین سستی روا ندارید. از ترس کافران بر صلح دعوت نکنید، بلکه دعوت به اسلام کنید، که شما بلند مقام تر خواهید بود. خدا با شما است و از ثواب اعمال شما هیچ نمی کاهد.

درود و سلام بر خاتم انبیا، محمد مصطفی و با درود و سلام به امام امت، خمینی بت شکن و با دورد و سلام و سلام فراوان به کلیه شهدای اسلام و از هابیل به قابیل و شهدای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران اسلامی.

 در حالی که عازم میادین نبرد با کفر و تمامی بی خدایان و ظالمان دنیا که بر علیه حق و عدالت بسیج شده اند؛ وصیت نامه ی خود را شروع می کنم.

 امت حزب الله! بیدار باشید که دشمنان اسلام و منافقین نقشه های می کشند و می خواهند که انقلاب کبیر اسلامی ما را که نمونه کامل عدالت حضرت مهدی می باشد را به بیراهه بکشانند. شما امت حزب الله باید جلوی آن ها و این گونه توطئه ها را بگیرد. خواهر تو باید با حجابت و برادر تو با خون سرخت پدر و مادر تو با پرورش جوانان مکتبی صحنه را خالی نکنید…

بدین وسیله به شما امت همیشه در صحنه وصیت می کنم که از باند بازی و گروه گرایی امتناع ورزید، چون خدا می داند بسیار خطرناک است و در مقابل این گونه کا رها اعلام خطر می نمایم. خون هزاران هزار شهید جوان که مانند علی اصغر در میدان جنگ ریخته شده رو به هدر ندهید. چون می خواهم هر چه زودتر خود را به خاک پاک کربلای حسینی برسانم وقت نیست که توضیح بیشتری بدهم؛ اما بار دیگر به شما برادران و خوهران و مادران و پد ران توصیه می کنم که هر گز دست از امام بر ندارید و همواره گوش به فرمان او باشید و قدر این رهبر گرانقدر و الهی را بدانید و بدایند که اگر خدای نخواسته یک لحظه از امام غافل باشید، خدا می داند به سر امام اسلام و کشور اسلامی چه خواهد آمد و بدانید که اگر کوش به فرمان او باشید، انشاء الله پیروز هستید.

در آخر به پدر و مادر و برادران و خواهران خود توصیه می کنم که هموراه گوش به فرمان امام باشید و از شهادت بنده هیچ گونه ناراحتی و نگرانی به خود راه ندهید، که منافقین کوردل داخلی و خارجی از ناراحتی و نگرانی شما سوء استفاده می برند. در پایان از خداوند منان می خواهم که ما را از یاران حسینی ابن علی قرار دهد و شهادت در راهش را نصیب من گرداند. والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan