یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید عزت الله گودرزی ، شهدای حاج عمران ، بروجرد

  • ۱۳:۴۸

شهید عزت اله گودرزی- فیال بروجرد

در دلش مهر شهادت رسته بود       با حسین پیمان خونین بسته بود

شهید عزت الله گودرزی

فرزند : علی نقی

تاریخ تولد : 1318

تاریخ  شهادت : 30 / 2 / 1365

47 ساله

محل شهادت : حاج عمران

به خاک سپرده در گلزار شهدای فیال بروجرد

مرقد پاک و مطهر شهید عزت اله گودرزی

  • زندگینامه

شهید عزت الله گودرزی در تاریخ 1318/8/2 در شهرستان بروجرد در بین خانواده ای مقید به احکام نورانی اسلام متولد شد. با رفتن به مدرسه و آغاز تحصیل توانست تا ایام دوره ابتدایی با موفقیت درس بخواند . با ازدواج خود با همسری متدین و مهربان صاحب دو فرزند پسر شد که بعد از او ادامه دهنده راه سرخش شدند . بعد از ترک درس به عنوان کارمند شهرداری بروجرد مشغول به کار و تامین معاش خانواده از آن راه شد تا مبادا خانواده اش با سختی و رنج زندگی کنند . وی از جوانی نمونه ای از یک انسان مسلمان متعهد و انقلابی به شمار می رفت.

با شنیدن ندای آزادیخواهان ملت مسلمان ایران به صفوف مبارزات مردمی پیوست و علیه دیوصفتان شب پرست فریاد کشید . با پیروزی انقلاب اسلامی به اردوی توحیدیان بسیج رفت و از همان آغاز انقلاب اسلامی ، علیه حرکت های شوم نفاق و ضد انقلاب موضع جدی گرفت و به مخالفت با کارهای ناشایست آنان پرداخت . در تاریخ 1365/2/30 لباس رزم پوشید و برای مبارزه با دشمن متجاوز راهی مناطق نبرد شد . به همراه کاروان بسیجیان در منطقه حاج عمران حاضر شد و به مبارزه با دشمن پرداخت . در همان تاریخ با اصابت تیر مستقیم دشمن قامت نیلوفریش مجروح و بی درنگ به ملاقات دوست شتافت.

پیکر مطهرش را با انتقال به بروجرد در روستای فیال خاکسپاری کردند.

نامش جاودان و راهش پررهرو باد

وصیت نامه شهید عزت الله گودرزی :

آنگاه که بر سمند شهادت نشسته بود ، قلم بر دست گرفت و خطاب به نسل آینده نوشت ، راه شهادت را با فکر و اندیشه عمیق برگزیده ام ، عشق به شهادت با نگاه عمیق من به معبودم در جانم ریشه دوانده است، پس بیایید به آن فکر و اندیشه جانی دهید و پاسدار خون های ریخته شده در راه عشق باشید.

منبع : شهرداری بروجرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan