یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید سعید پناهی فر که در بندرعباس در درگیری با اشرار به شهادت رسید

  • ۱۴:۱۸

https://media.mehrnews.com/d/2023/09/29/3/4678827.jpg?ts=1695982534885

به گزارش ایکنا از لرستان، پیکر مطهر شهید مدافع امنیت وطن «سعید پناهی ‎فر» فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس که پنجشنبه، ششم مهرماه در یک عملیات در مقابله با قاچاق کالا و درگیری با اشرار به درجه رفیع شهادت نائل آمد، امروز، نهم مهرماه با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان استانی و شهرستانی و با حضور قاسم رضایی، جانشین فرمانده فراجا در گلزار شهدای زادگاهش شهرستان کوهدشت تشییع و به خاک سپرده شد.

قاسم رضایی، جانشین فرمانده‌کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در این مراسم تشییع اظهار کرد: صحنه‌ای که  امروز در لرستان قهرمان و کوهدشت زیبا و شهیدپرور شاهد هستیم نشان می‌دهد سال ۵۷ و ۵۸ و پشتیبانی از دفاع مقدس و انقلاب هنوز زنده است، بی‌جا نیست که تابلوی این استان و شهرستان مدافع ارزش‌های انقلاب است و مردم آن حافظ و پاسدار ارزش‌های انقلاب اسلامی هستند.

وی افزود: اگر امروز لرستان سرمایه بزرگ و معنوی شش هزار و ۵۵۵ شهید را در خود جای داده یک سرمایه بزرگ معنوی یعنی انقلاب، نهضت و راه سیدالشهدا(ع) و امام راحل(ره) زنده است، گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده که همان لبیک یا خامنه‌ای بوده و این شعار با شعور است، امروز مفهوم لبیک یا خامنه‌ای، لبیک یا حسین(ع) و لبیک یا رسول‌الله(ص) به روز بوده و در عمل است.

تشییع پیکر شهید «سعید پناهی فر» در بندرعباس

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع امنیت «سعید پناهی فر» صبح امروز شنبه با حضور مسئولان، مردم، خانواده‌های شهدا از سه راه گمرک تا مسجد جامع شهر بندرعباس برگزار شد.

مردم انقلابی و ولایی بندرعباس در آئین تشییع ضمن سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر منافق»، اعلام کردند تا پای جان حامی پاسداران و حافظان امنیت کشور بوده و بر عهد و پیمانی که بستند وفادار خواهند ماند.

سرهنگ دوم «سعید پناهی فر» فرمانده عملیات یگان امداد بندرعباس روز گذشته هفتم مهرماه در عملیات تعقیب و گریز قاچاقچیان به فیض شهادت نائل آمد.

این شهید اهل کوهدشت لرستان و دارای ۲ فرزند است.

طی عملیاتی که در اجرای مأموریت مشترک مأموران در یابانی و انتظامی بندرعباس با حضور این فرمانده جان برکف در مقابله با قاچاق کالا و مشروبات الکلی در مناطق ساحلی بندرعباس (خورکولقان) انجام شد، افزون بر ۲ هزار قوطی انواع مشروبات الکلی کشف و ضبط شد.

وداع با پیکر شهید سعید پناهی فر در کوهدشت

تصاویر شهید در سایت شهدای ناجا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan