یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

نقش گروه 411 مهندسی بروجرد در عملیات آزادسازی خرمشهر

  • ۱۲:۰۰

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Images/1394/06/12/13940612000345_PhotoL.jpg

فرمانده گروه 411 مهندسی دفاعی بروجرد:

پیروزی کشور در دوران 8 ساله دفاع مقدس متعلق به همه اقشار مردم است

فرمانده گروه 411 مهندسی دفاعی شهرستان بروجرد گفت: پیروزی کشور در دوران هشت ساله دفاع مقدس متعلق به همه اقشار مردم است و کسی نمی‌تواند آن را مختص خود کرده و نقش خود را پررنگ جلوه دهد.

مجتبی شهبازیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد، با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر در عملیات بیت‌المقدس، گفت: فتح خرمشهر یکی از بزرگ‌ترین حماسه‌های دوران دفاع مقدس است.

وی خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر در سوم خرداد ماه سال 61 پس از 19 ماه اشغال توسط رژیم بعثی عراق، ضربه سنگینی به توان رزمی دشمن متجاوز بود.

شهبازیان فتح خرمشهر را نمادی از مقاومت ملت ایران در برابر استکبار عنوان و تصریح کرد: فتح خرمشهر، فتح ارزش‌ها و یکی از مهمترین پیروزی‌های رزمندگان اسلام بود.

فرمانده گروه 411 مهندسی دفاعی شهرستان بروجرد سوم خرداد را فرصتی برای بیان دستاوردهای دفاع مقدس دانست، افزود: با فتح خرمشهر، تمام محاسبات و معادلات دشمن به هم ریخت و علاوه بر خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان، روحیه ایمان و مقاومت رزمندگان اسلام را تقویت کرد.

پیروزی کشور در دوران 8 ساله دفاع مقدس متعلق به همه اقشار مردم است

شهبازیان ادامه داد: پیروزی کشور در دوران هشت ساله دفاع مقدس متعلق به همه اقشار مردم است و کسی نمی‌تواند آن را مختص خود کرده و نقش خود را پررنگ جلوه دهد.

وی مهمترین عامل در پیروزی این عملیات را عنایت الهی دانست و اظهار کرد: رزمندگان ما چون در راه خدا و برای رضای خدا جنگیدند، خداوند آنها را یاری و پیروز کرد.

شهبازیان با اشاره اینکه عملیات بیت‌المقدس طی 25 روز انجام شد، ادامه داد: این عملیات دهم اردیبهشت سال 61 و با رمز یا علی ابن ابیطالب(ع) و در منطقه‌ای به وسعت 6 هزار کیلومتر آغاز شد.

فرمانده گروه 411 مهندسی دفاعی شهرستان بروجرد تغییر توازن سیاسی - نظامی به سود ایران، به دست گرفتن ابتکار عمل توسط نیروهای ایران، تقویت روحیه مردم ایران، تقویت روحیه شهادت‌طلبی، بازگشت امنیت برای مناطق جنوب، افزایش هماهنگی بین نیروهای ایرانی، تقویت توان نظامی ایران، شکست سیاسی و نظامی عراق، از دست رفتن برگ برنده عراق در مذاکرات صلح و ایجاد تهدید برای عراق را از مهمترین نتایج فتح خرمشهر برشمرد.

شهبازیان در خاتمه تاکید کرد: رسانه‌ها نقش مهمی در انتقال دستاوردها و پیام فتح خرمشهر به نسل امروز و نسل آینده دارند.

فارس : ۱۳۹۳-۳-۳

https://media.farsnews.ir/Uploaded/Files/Images/1394/06/12/13940612000343_PhotoL.jpg

روایتی تصویری از حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش در دورود

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan