یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

فرزند شهید سید رضی موسوی: شهادت آرزوی پدرم بود

  • ۱۱:۰۴

فرزند شهید سید رضی موسوی: شهادت آرزوی پدرم بود

فرزند شهید سید رضی موسوی: شهادت آرزوی پدرم بود

فرزند سردار شهید سید رضی موسوی با بیان اینکه پدرش همواره آرزوی شهادت را داشت، گفت: راهی که صهیونیست‌ها پیش گرفته‌اند در نهایت منجر به نابودی و هلاکت آن ها خواهد شد.

۱۴۰۲-۱۰-۶

«صادق موسوی» فرزند سردار شهید «سید رضی موسوی» مستشار نظامی باسابقه سپاه پاسداران در سوریه در گفت‌وگو با شبکه المیادین اعلام کرد که پدرش همیشه از شهادت صحبت می‌کرد و می‌گفت آرزو دارد عمر خود را با شهادت به پایان برساند.

صادق موسوی در پیامی خطاب به رژیم صهیونیستی گفت: ما شهدایی را تقدیم کردیم اما همچنان پابرجا هستیم و در این راه باقی خواهیم ماند.

فرزند سردار موسوی افزود: این راهی که اشغالگران صهیونیست پیش گرفته‌اند در نهایت به هلاکت و نابودی آنها منجر خواهد شد. به دشمن می‌گوئیم که ما در راه مقاومت و شهدا باقی خواهیم ماند.

صادق موسوی در ادامه تاکید کرد: به رزمندگان مقاومت درود می‌فرستم و از همه می‌خواهم که با تمام قدرت در این راه باقی بمانند.

او درباره روابط پدرش با سردار شهید حاج «قاسم سلیمانی» نیز گفت که روابط آنها فراتر از مناسبات نظامی بود و سردار سلیمانی در قلب همه مردم جای دارد. پدر من آرزو داشت زندگی خود را با شهادت به پایان برساند و این راه به فداکاری زیادی نیاز دارد.

فارس‌پلاس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan