یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

اسامی و تصاویر شهدای حادثه تروریستی راسک

  • ۱۳:۵۱

اسامی و تصاویر شهدای حادثه تروریستی راسک

در حملهٔ تروریستی به مقر انتظامی راسک ۱۲ مامور فراجا شهید و ۷ نفر مجروح شدند

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در خصوص حمله دیشب تروریستی به مقر انتظامی راسک گفت: از تروریست‌های حمله‌کننده به راسک، ۲ نفر هلاک، یک نفر زخمی و دستگیر شده و مابقی نیز فرار کردند. منطقه محاصره شده و به‌دنبال دستگیری دیگر تروریست‌ها هستیم. در خبرهای تکمیلی اعلام شد که یکی دیگر از مجروحان نیز به شهادت رسید و تعداد شهدای این حملهٔ تروریستی اکنون ۱۲ نفر است.

اسامی تعدادی از شهدای این حادثه تروریستی: مسلم شجاعیان، احسان بابایی، پوریا شیخ، ابوالفضل شریاری، محمدحسن براهویی، علیرشا اکبر مزار، علی دشت پوری، حسن بابانیا، احمد خمری، محید فیروز نیا، حمید رضایی امین.

در گزارش‌های اولیه دستگاه‌های اطلاعاتی، عناصر تروریستی ایرانی نیستند و ملیت واقعی آنها در حال بررسی است و بر اساس برآوردهای فرماندهان میدانی این است که احتمال ۱۹ تروریست به هلاکت رسیدند در واقع تمامی عوامل این حملات تروریستی به هلاکت رسیدند و هیچ کدام جان سالم به در نبردند. (معاون وزیر کشور)

جمعه ۲۴ آذرماه ۱۴۰۲

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan