یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

وصیت نامه شهید شاپور خادم پاپی ، شهدای دزفول

  • ۲۱:۱۱

شهید شاپور خادم پاپی - دزفول

شهید شاپور خادم پاپی

نام پدر: صیدمیرزا

تاریخ تولد: 1-12-1342 شمسی

محل تولد: خوزستان - دزفول 

تاریخ شهادت : 2-1-1361 شمسی

محل شهادت : دزفول

گلزار شهدا: نام گلزار: شهید آباد شهر:خوزستان - دزفول

نوید شاهد 

وصیت نامه شهید 

بسم الله الرحمن الرحیم

من طلبنى وجدنى و من وجدنى عرفنى و من عرفنى احبنى و من احبنى عشقنى و من عشقنى عشقته و من عشقته قتلته و من قتلته على دیته و من على دیته فانا دیته.

کسى که مرا طلب کند مى‌یابد مرا و آنکس که یافت مرا مى‌شناسدم و آنکس که مرا شناخت دوستم دارد و آنکس که دوستم داشت به من عشق ورزد و آنکس که به من عشق ورزید من نیز به او عشق مى‌ورزم مى‌کشم او را و آن کس را که من بکشم خونبهایش بر من واجب است و آنکس که خونبهایش بر من واجب است پس من خودم خونبهایش هستم.

سلام بر امام و با سلام بر روان پاک شهداء و با سلام به انسانهاى پاک وصیت مى‌کنم، وصیت مى‌کنم با قلم بر کاغذ وصیت مى‌کنم خون بر خاک آرى وصیت من با خون بر خاک نوشته شده است وصیت من این است که بسوى معبود خود پرواز کنم تا معبود خود را دریابم آرى معبود خود را دریابم زیرا که انا لله و انا الیه راجعون همه از خداییم و به سوى او باز مى‌گردیم و ما در کام این دنیا امانتش هستیم که چون خدا آن را به پدر و مادر و جامعه مى‌سپارد و در موقع معین آنرا طلب مى‌کند از این روست که انسان باید بیشتر خود را از بدیها و گناهان پاک سازد تا با نیتى پاک بسوى یگانه معبود خود پرواز کند و در راه رسیدن به خداى خود از موانع زیادى بگذرد و گذشتن از این موانع انسان را پاک و آزاد و سربلند و سرافراز مى‌کند و با راهش خلقى را آزاد و آگاه مى‌سازد خدا انسان را در دو بعد لجنى و الهى خلق کرد انسان باید گذر کند از این منجلاب فساد و خود را بیرون بکشد و به سوى دنیاى الهى خود پرواز کند.

من از این دوستان و خویشان خود مى‌خواهم که امام را تنها نگذارند که این اسطوره مقاومت و این پیر خستگى ناپذیر امید امت و مستضعفان جهان مى‌باشد از خداوند مى‌خواهم که او را تا انقلاب مهدى نگهدارد.

و اى پدر و مادر ارجمند و گرامیم که مرا با رنج و مشقت بزرگ کردى و من تا آخر عمر دوستدار و دعاگویى شما مى‌باشم این را بدانید که خداوند از میان انسانها گلچین مى‌کند، پس به این وصیت من عمل کنید که در عزاى من شیون و زارى نکنید چون با شیون و گریه کارى از پیش نمى‌رود زیرا که عمل نیک است که انسان را به جاى مى‌رساند و همانطورکه امام مى‌گوید تمام فریادتان را بر سر آمریکا بکشید و خالص شوید تا به خدا نزدیک شوید و دیگر اینکه بجاى شیون و زارى به ائمه بنگرید که چگونه نداى شهادت را سر دادند و چگونه با کفار جنگیدند و چگونه کفار را به خوارى و ذلت کشیدند و چگونه مردم را آگاه کردند و بسوى معبود خود شتافتند انسان در این جهان مادى رهگذر است که مى‌آید و مى‌رود و چه بهتر که به خوبى به سوى معبود خود برود.

من به برادران و خواهران وصیت مى‌کنم که همیشه پشتیبان روحانیت بوده و با ظلم در حالى به ستیز برخیزید و اسلام و امید مستضعفان جهان را یاور باشید و آنها را تنها نگذارید و امیدوارم که مرا ببخشید. از گناهان من در گذرید و این را بدانید که من تا آخرین لحظه عمرم به خدا و امام زمان و دینم و اسلام و به رهبرم خمینى بت شکن و به مردم مى‌نگرم که چگونه با کفار مبارزه کنند و این را هم میگویم که لذتهاى این دنیاى مادى زودگذرند و هیچوقت پایدار نمى‌مانند مگر آنکه هدف خدا باشند.

اى برادران مومن باشید که خداوند مومنان را دوست دارد و خدا همیشه با مومنان است و در هر جا که ظلم مشاهده کردید بر علیه آن بپا خیزید و امر به معروف و نهى از منکر کنید و مردم را آگاه سازید و همیشه سعى کنید که دوستانتان را از افراد مومن باشند زیرا که مومنان به خدا نزدیکترند.

و اى پدر گرامى چه زحمتها و مشقتهایى که براى من نکشیدى و چه رنجهاى که براى من و برادرانم بر خود تحمل نکردى و من با یارى از شرم تو را دعا مى‌گویم و از خدا مى‌خواهم تو را ارج اعطاء کند و از تو مى‌خواهم که مرا ببخشید.

و ای مادر مهربانم چه شبها که بر بالین من ننشستى و چه کارها براى من و برادرانم نکردى که براستى پدر و مادر نعمت بزرگى هستند ، و مادر سعى کن که برادران و خواهرانم را مکتبى تربیت کنى من نمى‌دانم چگونه و با چه وسیله‌اى از تو قدردانى کنم نمى‌دانى که چقدر براى من سخت است وقتى فکر دورى از شماها را مى‌کنم ولى وقتى که به خدا و راهى که در پیش دارم فکر مى‌کنم به خود مى‌گویم که باید تمام سختیها حتى سختى دورى از پدر و مادرم را زیر پا گذاشت و با سبکبالى به سوى معبود خود شتافت امیدوارم که مرا ببخشید و براى امام و دیگر رزمندگان و روحانیت مبارز و مستضعفین جهان دعا کنید.

مادر جان وقتى که به رنجهایى که براى تو فراهم کرده‌ام فکر مى‌کنم تنم مى‌لرزد و از تو طلب بخشش مى‌کنم و خداوند به شما صبر و ارج اعطاء کند.

و این پیام را به دوستانم دارم گرچه من خیلى خودم را کوچکتر از آن مى‌دانم پیامى دهم ولى از آنها مى‌خواهم براى خدا کار کنند و همیشه با کفار در حال ستیز باشند و یاد شهیدان را زنده نگه دارند و جملگى سرباز امام زمان باشید و در راه الله مبارزه با کفار کنید، مى‌خواهم که کفار را همگى نابود کنید و اگر هم احتیاج باشد با خون خود اسلام را نگه دارید و این دو بیت را همیشه بیاد داشته باشید که مى‌گوید:

خوشا آنان که در خون غلتیدند رفتند --- خوشا آنانکه در راس زمین درخشیدند و رفتند

همان کاری که انبیاء و دیگر شهداى اسلام کرده‌اند و با خون خود درخت اسلام را آبیارى کرده‌اند. در آخر از شما طلب بخشش مى‌کنم و همیشه خدا را گواه بر اعمال خود قرار دهید زیرا که خدا بر همه هستى و نیستى آگاه است خداحافظ، خداحافظ، خداحافظ

بعد از من سلاحم را بر زمین نگذارید.

اى یاران، اى مومنان

درباره شهید

نام و نام خانوادگی: شاپور خادم پاپی

نام پدر: صید میرزا

تاریخ تولد: ۱۳۴۲

تاریخ شهادت: ۱۳۶۱

محل تولد: دزفول

محل شهادت: دزفول

منبع:فاتحان

تبیان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan