یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

سردار مهدی مهدوی نژاد به یاران شهیدش پیوست

  • ۰۰:۱۵

سردار مهدی مهدوی نژاد

🔴 سردار مهدوی نژاد به یاران شهیدش پیوست
روابط عمومی کل سپاه در اطلاعیه ای از عروج شهادت گونه سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه بر اثر جراحات شیمیایی  ناشی از جنگ تحمیلی  خبر داد. 
شادی روح پاکش صلوات
پیام فرمانده کل سپاه درپی درگذشت سردار مهدوی نژاد
مهر : فرمانده کل سپاه در پیامی درگذشت سردار مهدی مهدوی نژاد جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه را تسلیت گفت.
پیام فرمانده کل سپاه درپی درگذشت سردار مهدوی نژاد
متن پیام به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
عروج شهادت گونه سردار سرافراز سپاه اسلام جانباز عالیقدر «سرتیپ دوم پاسدار مهدی مهدوی نژاد» جانشین معاونت بازرسی ستاد فرماندهی کل سپاه و از فرماندهان و پیشکسوتان پیشتاز سنگرهای هشت سال دفاع مقدس، پس از سال‌ها تحمل عوارض ناشی از جراحت‌های شیمیایی، را سوگمندانه به خانواده معظم و همرزمان دلاور وی تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.
بی‌شک مجاهدت‌های آن سردار فرهیخته، جانباز فداکار و پاسدار مخلص و مومن انقلاب اسلامی که صحیفه حیات و زندگی او در دفاع مقدس و دیگر سنگرهای حساس و خطیر پاسداری از آرمان‌های دینی، انقلابی و ملی این سرزمین از جمله در جایگاه فرماندهی لشکرها و تیپ‌های رزمی و سپاه‌های استانی به ویژه در استان‌های پرافتخار سمنان، گیلان و قم نوشته شده است، برای همیشه ماندگار و در صحنه‌های شکوهمند و شکوهمند آینده کشور الهام بخش مدافعان انقلاب و ایران اسلامی خواهد بود.
اینجانب با گرامیداشت نام، یاد و نقش آفرینی‌های ارجمند و افتخار آمیز آن سردار شجاع و جانباز گرانقدر از درگاه خداوند رحمان و رحیم برای وی غفران و رحمت واسعه الهی و همجواری با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معظم و عموم مصیبت دیدگان و بازماندگان مکرم صبر، شکیبایی، سکینه قلبی و ثبات قدم در صراط اسلام و ولایت، مسئلت می‌نمایم.
سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan