یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

ما شرمنده اسلامیم ، شهید یدالله کلهر

  • ۰۰:۵۸

شهید یدالله کلهر

سال ۱۳۶۲ در عالـم‌ بچگی

از پسـر خاله‌ام‌ باهیجـان پرسیدم:

 شما رزمنده‌ اسلامین؟!

 گفت: نه عزیزم!

*ما شرمنده‌ اسلامیم*

می گفت‌ از آن‌ موقع‌ فڪر می کردم *شرمنده‌ اسلام‌* یک‌رده‌ بالاتره‌ و افتخار می ڪردم پسرخاله‌ام‌ *شرمنده‌ اسلامه!*

تا شهید شد 🤔

#شهید_یدالله_کلهر 🌹       

شهید یدالله کلهر  

DOWN ALEY Girls

سلام      خوب هستید .   الهی  خوب  باشید .   

پیشنهادی  دارم  برای وبلاگ  خوب شما . 

  لطفا  از  شهدای  مدافع سلامت   بنویسید ‌    چون  خیلی  مظلوم  تر ‌  و  به دوره ما نزدیک ترند ‌ 

  و  چرا کسی  قدرشون  رو نمیدونه .   شهید  شهید است .     اگر  در  راستای   دفاع  از  هم وطن  و  وطن  جان فشانی کند .    میدونم که  شما هم  برای شهدای مدافع سلامت  ارزش قائل  هستید ‌  ‌ .  من  چهار تا داستان کوتاه  دارم .  از شهدای  مدافع سلامت ‌  . حتی در وبلاگ های  کانون  شین براری  هم منتشر نکردم . یعنی  میخواستم  بکنم ولی  آقای استاد گفتن که  اول  به  شما  بگم ، شاید استقبال کردی .  و اون  وقت  یادگار از  ما  چهار تا داستان از خاطرات شهدای مدافع سلامت  بطور اختصاصی  فقط از وبلاگ شما  منتشر  بشه ‌.     من  از  وبلاگ   پلاک     که  احتمالا  همکارای  شماست ‌  ،  پیشنهاداتی داشتم.   ولی خب  احساس کردم  آزارم و آزارمان  به  شما  بیشتر  رسیده .  بد نیست  جبران مافات کنیم.      سال خوبی   داشته باشید .    اولین حضورم در سال جدید    در محیط بیان ir   هست ،   و نبودم .    وبلاگم رو  پس  گرفتم .  همین .  

سلام علیکم و رحمت الله

خوب کردید برگشتید. وبلاگ نویسی یه لذتی داره .
منتهی فقط آدم باید ازش خوب استفاده کنه و هدف دار باشه.

بله شهدای مدافع حرم هم با شهدای دفاع مقدس یکی هستند. هر کدام شرایط و سختی های خودشان را داشته اند.
من زیاد به دل خودم مطلب نمیذارم. هر ساعتی که میام تو وب بستگی داره کدوم شهید بیاد جلوی چشمم و به مطالب یا عکس اون برخورد کنم.

من با جمع شما مشکلی ندارم. ماه رمضان و شب و قدر و عید فطر و ... خیلی برای همه شما دعا کردم. و الآن احساس می کنم که خداوند به شما و به ما لطف کرده و ارامش بخشیده.

البته من معمولا زندگینامه واقعی یا خاطرات شهدا که در سایتهای معتبر منتشر شده اند بازنشر میدم.
داستان نویسی هم یک هنر است. مثل خوشنویسی و نقاشی و ...
اگر در مسیر خوبی قرار بگیره باعث میشه که آثار ارزشمندی بوجود بیاد که سالیان سال ماندگار باشه.
ان شاءالله موفق و سلامت و سربلند باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan