یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید سید رحمان نورالحسینی و رزمندگان لرستان

  • ۲۳:۰۴

اینفوگرافیک/ سردار شهید سید «رحمان حسینی»

سردار شهید سید رحمان نورالحسینی

نام پدر: سید حسین

تاریخ ولادت : یکم مهر 1343

محل تولد: روستای بن ریز - خرم آباد لرستان

تاریخ شهات: 18 خرداد 1371

محل شهادت: سردشت- کردستان -  اطراف روستای آلواتان

فرمانده گروهان شناسایی اطلاعات و عملیات تیپ 57 حضرت ابالفضل (ع)

مزار: گلزار شهدای خرم آباد

 یکم مهر ۱۳۴۳، در روستای بن ریز از توابع شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. پدرش سیدحسین و مادرش سیده مرضیه نام داشت. تا دوم متوسطه درس خواند. پاسدار بود. ازدواج کرد و صاحب یک دختر شد. هجدهم خرداد ۱۳۷۱، با سمت فرمانده گروهان در آلواتان توسط گروه های ضدانقلاب بر اثر اصابت گلوله به سر، شهید شد. مزار وی در شهرستان زادگاهش واقع است.

وصیت نامه شهید:

بسم الله الرحمن الرحیم

سفارش و توصیه من به همه عزیزان و ملت شریف و جوانان حزب الله، سادات و اقوام این است که تقوی و ترس از خدا را مراعات کنید همانطور که امام امت فرمود : حفظ این انقلاب از اهم امور است. ارزشهای اسلامی آن را حفظ کنید ، با دشمنان اسلام در هر مقطع و زمان بجنگید و جمهوری اسلامی که خونبهای هزاران شهید است را نگهداری کنید این را بدانید در هر مقطع و زمان به انقلاب و ارزشهای آن آسیب وارد نشود و شهادت بالاترین حد ایثار و گذشت است به فرموده مولایم حسین (علیه السلام) مگر طفل شیرخوار از پستان مادرش می هراسد که ما از شهادت ترس و یا واهمه داشته باشیم، اگر من از میان شما رفتم ناراحت نشوید چرا که امام حسین (علیه السلام) از همه چیز خودش گذشت از خود از فرزندان از بزرگ و کوچک همه را فدای اسلام کرد.]در[ هر شرایطی ]حق با[ ولایت و رهبری است که باید گوش به فرمان ایشان باشید تا با دستاوردهای انقلاب و ارزش های آن آسیب وارد نشود و از شهادت که یک فیض عظیم و یک درجه والاست باک نداشته باشید و بدانید که شهادت بالاترین حد ایثار و گذشت است.

و اما پدر بزرگوار و مادر گرامی و مهربانم، برادران و خواهران و همسرم و بقیه اقوام اینجانب بر حسب وظیفه ای که داشته ام روانه مناطق جنگی شدم تا با دشمنان اسلام بجنگم و به وظیفه شرعی و انسانی خود عمل نمایم. وصیتم به شما خانواده محترمم این است که با صبر پولادین خود بر دهان یاوه گویان بکوبید و حامی ولایت فقیه زمان باشید و همیشه در امر واجبات خدا و ترک محرمات کوشش کنید مادر و خواهرانم راه مرا را تا می توانید ادامه دهید نصیحت بخصوص از پدر و مادرم و برادران و خواهران و همسرم و کلیه دوستان و آشنایان و افرادی که به هر نحوی با بنده ارتباطی داشته اند حلالیت می طلبم و همه شما را به خدا می سپارم خداحافظ شما.

سید عبدالعظیم نورالحسینی (سید رحمن )

اینفوگرافیک/ پاسدار شهید «سید رحمان نورالحسینی»

شهید سید رحمان نورالحسینی

کجایند مردان بی ادعا 

از راست:  شهید سید رحمان نورالحسینی، بسیجی برادر بهمن فیضی ، بسیجی برادر سید نورالدین شاهرخی، شهید داریوش مرادی ، بسیجی حاج ناصر فرید
شهید نورالحسینی و رزمندگان اسلام
شهدا و رزمندگان لرستان در دوران دفاع مقدس 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan