یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

تعداد شهدای بروجرد و اشترینان

  • ۱۲:۵۹

گلزار شهدای بروجرد

عطر افشانی و غبار روبی گلزار شهدای بروجرد

 گلزار شهدای بروجرد به مناسبت گرامیداشت سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش خبر بروجرد به نقل از ایلنا

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بروجرد در این آیین افزود: از مجموع شهدای آرمیده در بروجرد، 955 شهید در گلزار شهدا، 163 شهید در گلزار گوشه و 24 شهید در محوطه امامزاده جعفر(ع) در خاک آرمیده اند. 

محمد رضا معظمی گودرزی اظهار داشت: 33 شهید در شهر اشترینان، 191 شهید در بخش اشترینان و 60 شهید نیز در بخش مرکزی بروجرد به خاک سپرده شده اند.

وی تصریح کرد: شهرستان بروجرد همچنین میزبان هفت شهید گمنام آرمیده در تپه شهدا و مجتمع دانشگاهی امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی است.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران بروجرد افزود: 80 درصد قبور پاک و مطهر شهدای بروجرد ساماندهی شده اند و 20 درصد مابقی نیز در حال انجام است.

در این مراسم که با حضور امام جمعه، فرماندار، جمعی از خانواده معظم شهدا و مسئولان شهرستان بروجرد در گلزار بهشت شهدای این شهر برگزار و با اهدای شاخه های گل و قرائت فاتحه از مقام شامخ یک هزارو 500 شهید سرافراز بروجرد تجلیل به عمل آمد.


محمود احمدی رئیس بنیاد شهید بروجرد در سال 1391:

شهرستان بروجرد با 1538 شهید،3200 نفر جانباز و 303  نفر آزاده سرافراز یکی از شهرستانهای شهید پرور و ایثارگر لرستان بحساب می آید که حدود 1150 شهید مربوط به بروجرد ومابقی مربوط به بخش اشترینان و مرکزی و روستاهای حومه میباشد.

 منبع: وبلاگ خبر بروجرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan