یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

وصیت نامه شهید شهرام کاوه ، شهدای شیراز

  • ۲۱:۰۹

شهید شهرام کاوه ، شهدای شیراز

وصیتنامه شهید شهرام کاوه

خدایا من هرچه به خود و عمر خود نگاه می‌کنم چیزى را که براى تو باشد به انجام نرسانده ام و آنچه را که سایه رضا و خشنودى تو باشد نکرده ام و همه گناه و معصیت است خدایا گرچه رویى ندارم اما بجز تو هم کسى را ندارم و نمى شناسم که قادر به بخشندگى گناهانم باشد.

  

وصیت نامه شهید شهرام کاوه 

بسم الله الرحمن الرحیم

الحمدالله رب العالمین

سپاس خداى بزرگ و آفریدگار جهان و جهانیان که نعمت موجود و هستى را به بندگانش عطا فرمود و سپاس بى کران را که راه دایت و رستگارى را با فرستادن پیامبران بر بنده ضعیفش گشود تا با شکر نعمت او به مقصد برسند و سپاس خداى متعال و رحمان و رحیم و مهربانى را که لطف حرکت در ارهش را بر این بنده بى چیز نمود تا فرمانش را بجان و دل بخرد و در آرزوى پذیرش او مشتاق باشد. درود فراوان بر رهبر کبیر انقلاب اسلامى که حجت و نعمت خدا در نیابت امام زمان (عج ) بر ماست و درود بر همه امامان وشهداى انقلاب اسلامى از اول تا آخر که همه مدیون ایثار و شهادت آنان هستیم. پروردگارا این بنده حقیر با همه روسیاهى و با همه دریدگى پرده عصمت و با همه بیمارى قلب و گناه و حجاب و تسلط نفس و ضعف عقل در حالى که خجالت زده از بزرگى و بخشندگى توست امید واثق به عفو تو دارد و در همه حال شهادت به یکتایى تو دارد که تنها یار و پناهگاهش تو بوده اى و هستى و خواهى بود و شهادت‌مى دهد که محمد (ص ) بنده فرستاده توست و شهادت مى دهد که امام على (ع ) و فرزندان او تا حجه بن الحسن العسکرى (عج ) ولى و حجت تو هستند.

خدایا من هرچه به خود و عمر خود نگاه می‌کنم چیزى را که براى تو باشد به انجام نرسانده ام و آنچه را که سایه رضا و خشنودى تو باشد نکرده ام و همه گناه و معصیت است خدایا گرچه رویى ندارم اما بجز تو هم کسى را ندارم و نمى شناسم که قادر به بخشندگى گناهانم باشد چرا که حیات همه با تو است. خدایا این بنده را بپذیر و گناهش را ببخش. اما آنچه بعنوان وصیت دارم اول از همه افرادى که به نحوى مرا مى شناسند مى خواهم که مرا حلال کنند و بر من ببخشند و بالاخره التماس دعا دارم ثانیا اینکه این انقلاب بر پایه مکتب و امامت و شهادت به یارى و پشتیبانى خداى متعال ؟؟؟ مختلف پیروز همین سه پایه استوار بوده است. لذا است که تمام یامت همه برادران و خواهران با تمام امکانات و از روى عشق رعایت این سه اصل را در همه اصول نمایند و همیشه توحید کلمه و کلمه توحید را مدنظر داشته و جان امور کنند. باشد که بر این شکر خدا هم نعمات و پیروزیها را به ما عطا کند. همه کارها را براى خدا و فقط براى او انجام دهند که حیات همه چیزها در این رابطه معنى می‌دهد و غیر از این نابود و فناست. خدایا تو توفیق کار در راهت و برایت و بخاطرت را به ما عطا کن. به برادران اتحادیه و انجمن ها بخصوص برادران انجمن اسلامى مخابرات الحمدلله شما بهتر از من مى دانید لاکن به حد تاکید مى گویم که مطیع امام باشید و قبل از همه اصول اخلاق اسلامى را فرا گرفته و متصف بدان شوید حدود شرع و عقل را در همه امور رعایت نمائید و دراین مهم در تماس با روحانیت مبارز و در خط امام باشید در همه کارها نظم و تقوى را به فرمایش على (ع ) رعایت نمائید تا پیروز باشید و سرانجام مرا ببخشید خدا یار و یاورتان باشد. و به برادران همکارانیکه در این برهه از زمان موقعیت ها و شرایط را در نظر داشته باشید و کار را براى خدا انجام بدهید و فقط براى او رعایت شرع و اخلاق اسلامى را در همه امور بکنید البته شما بزرگتر و آقاى ما هستید لاکن از این برادر ؟؟/ امت خدا یارتان باشد و به امید بخشش و حلال بودى شما. و اما به خانواده پدر و مادر و عمو و زن عمو و دیگران و همه بالاخره با اینکه از رفتن من ناراحت بودید و من هم مى دانستم لذا تکلیف شرعى بود و مرا ببخشید و هرچند من ناتوان از خدمت براى شما بودم و کارى نکرده ام لاکن مرا عفو کنید بیاد خدا باشید و همه چیز را از او بخواهید و براى او بخواهید که او قادر و حاکم به امور هست. من این راه را به حسب تکلیف شرعى به امر خداى متعال و به اطاعت امام عزیز و بزرگمان درانجام یک وظیفه در حرکت انقلاب اسلامى عزم کرده ام باشد که خدا بپذیرد و صلاح در دست اوست. هرچه خدا بخواهد ما رضاى بدان هستیم ما شیعیان پروان راه على (ع ) و فرزندان او هستیم و در خط سرخ حسین (ع ) گام برمیداریم که نجات و رستگارى ما دراین است. و اما مطالب خصوصى که آنچه را که به ؟؟؟ داده ام قصدم بلاعوض بوده است و براى خودش همین طور هم که از دیگران طلب دارم اگر داشتند بیاورند و بدهند که خودشان مى آورند چیزى دیگرى ندارم. بجز کتابها که مقدارى از آنها مال شهید جهاد است و در اختیار ؟؟؟ باشد و استفاده کند.

رعایت یکدیگر را بکنید و بیاد خدا باشید که همه ما از او هستیم و بسوى او باز مى گردیم. من از همه اول از خداى متعال و دیگر از همه برادران و خواهران طلب بخشش مى کنم و باز تاکیدمی‌کنم که همیشه بیاد خدا باشید و براى او کار کنید و این سه پایه را رعایت کنید مکتب امامت و شهادت و در همه حال پیامدار آن ابشید خدا به همه توفیق دهد. پروردگارا امام را در پناه خودت حفظ و پیروز بگردان پروردگارا امام ما را تا انقلاب مهدى (عج ) در پناهت حفظ و موئید بفرما پروردگارا دشمنان اسلام را از آمریکات گرفته تا اسرائیل و صدام تا شرق و متجاوز همه را نابود و خواربگردان پروردگارا ما را ببخش و پاک در قیامت محشور بگردان پروردگارا همه مریضهاى اسلام بخصوص رزمندگان معلول و مجروح را شفاى عاجل و صبر عنایت کن. پروردگارا صبر جمیل به همه امت مسلمان ما عطا کن. خداحافظ همگى شما

درباره شهید  

نام: شهرام

نام خانوادگی: کاوه

 نام پدر: علی محمد

تاریخ تولد:1350/10/12

تاهل:مجرد

محل شهادت: سردشت

تاریخ شهادت: 1374/08/02

محل تولد: شیراز

منبع: فاتحان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan