یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

۱۲ آبان روز حماسه، ایثار و شهادت مردم کاشان / تشییع ۹۶ شهید تفحص شده

  • ۰۰:۰۲

روز حماسه و ایثار مردم کاشان

روز حماسه، ایثار و شهادت مردم کاشان مورد کم لطفی قرار گرفته است

فرمانده سپاه کاشان گفت: روز ۱۲ آبان روزی است که ۹۵ شهید گردان امام محمد باقر(ع) کاشان از لشکر امام حسین(ع) در طلائیه در عملیات خیبر به دست دشمنان شهید و به صورت دسته جمعی دفن می‌شوند و در سال ۱۳۷۳ روی دوش مردم کاشان تشییع می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، مرتضی عمو مهدی صبح امروز در نشست خبری در سپاه کاشان اظهار داشت: 12 آبان روز حماسه ، ایثار و شهادت مردم کاشان است که مورد کم لطفی قرار گرفته و حتی بعضی خانواده‌های شهدا از آن اطلاعی ندارند.

فرمانده سپاه کاشان اذعان داشت: 12 آبان روزی است که 95 نفر از گردان امام محمد باقر(ع) کاشان از لشکر امام حسین(ع) در طلائیه در عملیات خیبر به دست دشمن بعثی مظومانه شهید و به صورت دسته جمعی دفن شدند و در سال 1373 تفحص شدند و روی دستان مردم کاشان تشییع شدند.

عمو مهدی ضمن اشاره به این که سابقه کاشان در عرصه ایثار و شهادت به زمان حضرت سلطان علی ابن محمد باقر(ع) بر می‌گردد و از شهدای شاخص کاشان شهید سرافراز علی فارسی است که به عنوان شهید شاخص بسیج کارمندی در کل کشور و از بین 500 شهرستان معرفی شد افزود: به همین مناسبت مراسمی در روز جمعه در مصلای کاشان از ساعت 11 صبح با حضور شهید تازه تفحص شده سعید کبیری و سخنرانی سردار ملکی برگزار می‌شود.

وی افزود: به‌مناسبت 12 آبان حدود 30 راوی دفاع مقدس در مدارس کاشان سخنرانی خواهند کرد و همزمان یادواره شهدای دانش‌آموز در 3 مدرسه دخترانه و 3 مدرسه پسرانه برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه کاشان بیان کرد: در راهپیمایی 13 آبان پیکر شهید تازه تفحص شده، برروی دستان مردم کاشان تشییع می‌شود و مسیر راهپیمایی از میدان کمال‌المک به سمت دارالسلام جهت دفن پیکر شهید منتقل می‌شود.

عمومهدی ضمن اشاره به این که برنامه راهیان نور خواهران از روز جمعه 28 مهر آغاز می‌شود ابراز داشت: مسابقات ورزشی با محوریت بسیج دانش‌آموزی و اعطای حکم مسئولیت فرماندهان بسیج شورای دانش‌آموزی و دیدار با خانواده شهدای دانش‌آموز برگزار شده است.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan