یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

به من گفتند تا اذان صبح بیشتر نیستی ، شهید محمد هادی امینی

  • ۰۰:۰۵

شهید محمد هادی امینی - تهران

شهید محمد هادی امینی 

دقایقی قبل از شهادت←

▫️پدرش می‌گفت: حدود ۱۰_۱۵ دقیقه قبل از اذان صبح بود با مربی با اخلاص اش رفتیم بالاسرش و باهاش صحبت کردم قربون صدقش رفتم؛ چند ثانیه بعد از اینکه اومدیم بریم، دستگاه‌ها صدا داد و هرکاری کردن نشد(هادی رفت🥀).. 

▪️مربی اش تعریف میکنه، شب دفنش قبل از اذان صبح خواب می‌بینه که: همون صحنه توی بیمارستان ، هادی روی تخته، گفتم هادی چرا حرف نمی‌زنی؟ 

-گفت: حاج احمد به من از سر شب گفتن که تا اذان صبح بیشتر نیستی و تا اذان صبح هستی💔.. 

قبل از اینکه شما و بابام بیاید تو، حضرت زهرا(س) اینجا بود. شما که اومدید خانم رفت؛ من خیلی گریه و اصرار کردم خانم برگشت. شما که رفتید منم رفتم🕊..

#شهید_محمدهادی_امینی

شادی  روح شهید صلوات 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan