یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید سیدعلی عظیمی ، شهدای ازنا

  • ۱۷:۴۹

شهید سید علی عظیمی- ازنا

شهید سید علی عظیمی

نام پدر: سید عطا

تاریخ تولد: دوم مرداد سال 1341

محل تولد: ازنا

تاریخ شهادت: سوم اسفندماه 1359

محل شهادت: آبادان

عملیات:

شهید سیدعلی عظیمی - ارنا

دانش آموز بسیجی شهید سید علی عظیمی متولد دوم مردادماه سال ۱۳۴۱ در خانواده ای مومن و زحمتکش از سادات معظم در روستای جاپلق از توابع شهرستان ازنا دیده به جهان گشود. تحصیلات خود را تا سطح سوم راهنمایی طی کرد و در کنار آن والدین بزرگوارش را در تمام کارها یاری می کرد. 

مخلصانه در تمام فعالیت های سیاسی اجتماعی انقلابی و مذهبی شرکت می نمود و به اجرای مراسم دعاهای اسلامی عشق می ورزید.در نمازهای جمعه و جماعت حضوری فعال داشت و در تشیع پیکر پاک شهدای والا مقام جنگ تحمیلی باشور و اشتیاق شرکت می کرد. جام وجودش لبریز از عشق نسبت به امام خمینی (ره) بود و گوش به فرمان آن امام عاشق مخالصانه در پایگاه بسیج در نشر و تبلیغ فرهنگ والای اسلام و انقلاب تلاش می کرد.

در زمان جنگ تحمیلی، این جوان ایثارگر که خود را چونان موجی دور افتاده از تلاطم اقیانوس عاشقان جبهه ها می دید، لباس رزم پوشید و به خیل رزمندگان دلیر پیوست . وی مدت مدیدی در خرمشهر به دفاع از خاک و وطن خویش پرداخت و سرانجام در سن ۱۸ سالگی در سال ۱۳۵۹ معراج سرخ را انتخاب و به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan