یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

وصیت نامه شهید علی مراد سبزی زاده- شهدای خرم آباد

  • ۱۲:۱۴

شهید علیمراد سبزی زاده - خرم آباد

دانش آموز شهید علی مراد سبزی زاده

نام پدر: احمد

شغل: دانش آموز

تاریخ تولد: 12-1-1351 شمسی

محل تولد: پلدختر  - لرستان

تاریخ شهادت : 4-10-1365 شمسی

محل شهادت : شلمچه

گلزار شهدای روستای بدرآباد سفلی شهر: خرم آباد استان لرستان 

نوید شاهد  ، سامانه ملی شهدا

وصیت نامه شهید علی مراد سبزی زاده (شهید دانش آموز)

بسم الله الرحمن الرحیم
با درود فراوان بر امام زمان (عج) و نایب بر حقش امام خمینی رهبر مسلمانان جهان و با سلام بر همه شهدا راه حق از سرور آ‌زادگان جهان حسین مظلوم تا شهیدان مظلوم و گمنام ایران و با آ‌رزوی پیروزی کامل اسلام بر همه کفار و منافقین. این جانب علی مراد سبزی زاده با شناخت کامل از جنگ تحمیلی استکبار جهانی برای یاری رزمندگان اسلام به جبهه میروم تا بتوانم با یاری خداوند خدمتی به اسلام بنمایم و برادران رزمنده ام را یاری نمایم و با کفار و بعثیان این حلقه به گوشان و نوکران استکبار و جهانخواران بجنگم. گر چه کفار هنوز هم با یاری اربابان‌شان به جنگ با ایران اسلامی ادامه می دهند ولی مشکلی نیست که اسلام بر کفر و حق بر باطل پیروز خواهد شد.
از کلیه اقوام و آ‌شنایان درخواست می کنم که پیرو امام خمینی باشند و در راه تحقق اهداف مقدس اسلام بکوشند از سختی ها و گرفتاری ها هراسی به دل راه ندهند و طاقت داشته باشند که خداوند با صابران است. و به درماندگان کمک کنید و تقوای الهی را پیشه خود نمائید. دنیا محل گذر است و عمر ما چه بخواهیم چه نخواهیم به پایان می رسد اما فرق است میان کسی که عمرش را در راه دین خدا سپری می کند با کسی که در تمام زندگی (اهل) دنیا و مال اندوز و پرداختن به مسائل دنیاست .
خواهران و برادران و پدرم می خواهم که صبر و طاقت داشته باشید و به خانواده شهدا سرکشی کنید و آنها را دلداری دهید. شما باید بدانید که شهید شدن در راه خدا افتخاری است که فقط نصیب دوستان خدا می شود. خداوند خودش فرموده که هر کسی را که دوست  داشته باشد او را پیش خود می برد و خون بهایش هم خودش می باشد، پس شهید شدن در راه خدا ناراحتی ندارد و باعث شرمندگی نیست . خداوند به شما صبر عنایت فرماید. خداوندا تو را به مقام شهدا هر چه زودتر با دست توانای رزمندگان اسلام راه کربلا را باز کن .
خداوندا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
خداوند تمامی شهدای انقلاب  اسلامی را با شهدای کربلا محشور بگرداند.
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته
علی مراد سبزی زاده
65/10/2

نقل از وبلاگ شهدای لرستان

پ.ن: امروز که این مطلب را گذاشتم دوم دی بود ولی من نه این شهید را میشناختم و نه از روز شهادتش اطلاعی داشتم. ولی سعادتی شد که دقیق در روز شهادتش مطلبش را بازیابی و در وبلاگ درج کردم. شادی روح پاکش صلوات . دوم دی ماه 1402

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan