یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید جاویدالاثر علیرضا پاپی - شهدای خرم آباد

  • ۲۲:۳۵

شهید علیرضا پاپی- خرم آباد

شهید علیرضا پاپی (جاویدالاثر)

فرزند : حسینعلی

تاریخ شهادت : ۱۳۶۱/۱۱/۲۰

محل شهادت : منطقه فکه (شیب میسان) 

محل دفن : گلزار شهدای قریه صاحب الزمان (عج) - شهرستان خرم آباد استان لرستان 

پنجم مهر ۱۳۳۱، در روستای پاپی از توابع شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. پدرش حسینعلی (فوت۱۳۶۱) و مادرش گل آفتاب نام داشت. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. سال ۱۳۴۲ ازدواج کرد. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. بیستم بهمن ۱۳۶۱، در شیب میسان به شهادت رسید.

یاد امام و شهدا 

عملیات والفجر مقدماتی

شهید علیرضا پاپی - خرم آباد

قسمتی از زندگینامه شهید :

شمع محفل عاشقان شهید جاوید ا لاثر علیرضا پاپی در خانواده ای ساده و زحمتکش و مو من در روستای صاحب الزمان ( عج ) دیده به جهان گشود و تحت تربیت و سرپرستی پدر و مادری زحمتکش و مومن ، اخلاق و رفتار نیکو و تربیت پاک اسلامی را به نیکی فرا گرفت . همراه با درس و تحصیل در همه امورات زندگی به والدین و نیازمندان یاری میرساند و رفتار حسنه اش زبانزد خاص و عام بود وی قرآن میخواند و به آن عمل میکرد . عشق و علاقه خاصی نسبت به امام خمینی ( ر ه ) داشت به طوریکه فرمان امام ( ره ) را عاشقانه اطاعت می کردو در تمام صحنه های انقلاب مخلصانه حضور می یافت . صبور ، مهربان و خوش اخلاق بود و به صله ارحام و کمک به همنوعانش از هیچ کاری دریغ نمی ورزید. با شروع تجاوز مزدوران بعثی به حریم ایران اسلامی شهید علیرضا پاپی برخورد واجب دید برای دفاع از میهن اسلامی و دفع همه جانبه دشمن بعثی در میادین نبرد حق علیه باطل حضور داشته باشد . لذا به همین منظور با مراجعه به سپاه پاسداران استان لرستان به کسوت سبزپوشان سپاه پاسداران درآمدو به ا نجام وظیفه در این یگان مشغول شد وی به همراه تعدادی از هم رزمانش برای نبرد با بعثیون به منطقه فکه اعزام گردید. و بعد از نبرد ی دلاورانه با مز دوران بعثی در این منطقه ، سر انجام این دلاور خستگی نا پذیر در تاریخ 18/ 11/ 1361در منطقه فکه به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

شهدای روستای پر شقایق 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan