یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

نوجوان شهید مصطفی حسین بیگی ، شهدای خمین

  • ۲۲:۵۴

شهید مصطفی حسین بیگی - شهدای خمین

شهید مصطفی حسین بیگی در سی ام شهریور 1347 ‏، در روستای محمدآباد از توابع شهرستان خمین به دنیا آمد. پدرش قهرمان (فوت 1354 ‏) کشاورزی می کرد و مادرش طاهره نام داشت. دانش آموز سوم راهنمایی بود، از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. دوم بهمن1363، در طلاییه بر اثر اصابت ترکش به شهادت رسید. مزار او در روستای نخجیروان شهرستان محلات واقع است. 

وصیتنامه شهید مصطفى حسین بیگى

شهید مصطفی حسین بیگی -- شهدای خمین

بسم الله الرحمن الرحیم

هر نفسى چشنده مرگ است.

با درود و سلام بر امام زمان فرمانده جبهه ها و نایب بر حقش امام امت خمینى کبیر و با درود و سلام به روان پاک شهیدان اسلام و با آرزوى پیروزى هرچه زودتر رزمندگان کفر ستیز اسلام.

شاید نوشتن وصیتنامه براى من و امثال من که عمرى از آنها نگذشته و هزاران آرزو در دل داریم کمى مشکل باشد اما از آنجا که داشتن وصیتنامه بر هر فرد مسلمان واجب است قلم بدست گرفته و قصد دارم وصیتنامه بنویسم.

امت مسلمان از امام و اسلام دست بندارید زیرا این امام بود که به همه ما افتخار و سربلندى عطا کرد. همیشه و همه وقت او را دعا کنید رزمندگان اسلام را فراموش نکنید و به یارى آنان بشتابید و اما تو اى مادر عزیزم گرچه مى دانم براى من زحمت زیادى کشیدى اما از تو مى خواهم که صبور باشى و بدانى که من دیر زمانى است که آرزوى چنین روزى را مى کشم و از تو مادر خوبم تشکر مى کنم که مرا اینگونه تربیت کردى که در صف یاران حسین زمان باشم و اما شما برادرانم مى دانم که غم مرگ برادر سخت است اما از شما مى خواهم که در استقامت الگو باشید و شما خواهران غمخوارم زینب گونه باشید.

شادی روح پاکش صلوات 🍀

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan