یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید بسیجی علی اصغر عباسی ، شهدای ازنا

  • ۰۰:۰۱

شهید علی اصغر عباسی -ازنا

شهید علی اصغر عباسی

نام پدر: محمد

تاریخ تولد: 21-9-1349 شمسی

محل تولد: تهران 

تاریخ شهادت : 5-5-1367 شمسی

محل شهادت : اسلام آباد غرب

دلیل شهادت : اصابت گلوله منافقین

مزار : گلزار شهدای ازنا - استان لرستان

به گزارش نوید شاهد لرستان شهید علی اصغر عباسی ، بیستم آذر 1349، در شهرستان تهران به دنیا آمد. دانش آموز دوم متوسطه بود. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. در عملیات مرصاد شرکت کرد . در پنجم مرداد 1367، در اسلام آباد غرب توسط نیروهای سازمان مجاهدین خلق (منافقین) بر اثر اصابت گلوله منافقین به شهادت رسید. مزار وی در شهرستان ازنا استان لرستان واقع است.

وصیت نامه شهید :  

بسم الله الرحمن الرحیم

با درود و سلام به پیشگاه آقا امام زمان (عج) و نایب بر حقش خمینی بت شکن زمان آزاد کننده انسانها و راهبرانسانها و امید مستضعفین و محرومان درود بر خمینی که همزبان ملتهای رنج دیده است حرف هایش را می داند قلبش قلب شما محرومان و ستمدیدگان و منتظران عدل است‌و سلام و درود‌ بر‌ پیشتازان انقلاب اسلامی

من علی اصغر متولد ۱۳۴۹ با میل و رضایت خویش به جبهه رفتم و پای در این راه گذاردم و خوشحالم که خداوند به من کمک کرد تا در راه رضای او قدم بردارم. من کوچک تر از آنم که به شما ملت غیور و سلحشور چیزی بگویم و برای شما کلماتی بنویسیم ولی با تمام وجود از شما می خواهم رهبر عزیزم را تنها نگذارید و همیشه از او تبعیت کنید. من که موفق به دیدارش نشدم ولی از پدرم یا همرزمانم می خواهم به دست بوسی ایشان بروند از همه مردم شهر ازنا تقاضا دارم اگر بدی یا خوبی از این بنده روسیاه خدا دیده اند مرا حلال کنند و ببخشند و از آنها می خواهم امام را تنها نگذارند. از خانواده بزرگوارم خواهانم که در سوگ من شیون و زاری ننمایند که دشمن از این ناله و افغانها خشنود شود. فقط کمک به جبهه ها و دعا به جان امام و دعا برای فرج امام زمان (عج) را فراموش نکنید که دراین زمان در راس همه امور قرار دارد. جنگ تعیین سرنوشت است برای اسلام و مسلمین، پس ای مسلمانان واقعی هوشیار باشید که اسلام از دست نرود.

«نامه ای کوتاه به پدر و مادر »

پدرم درود بر تو که چونان ابراهیم فرزند خویش را به فرمان خدای بزرگ به قربانگاه فرستادی بدان و آگاه باشد که اسماعیلت هرگز از فرمان باریتعالی سر باز نمی زند و مرگ در راه خدا را جز سعادت نمی داند و زندگی را جز جهاد در راه خدا و در راه عقیده درست نمی دانم و شهادت را جزو بهترین و منتهای آمال می داند.

مادرم سلام بر تو که بالاخره بر احساس مادرانه ات پیروز شدی و فرزندت را روانه میدان کردی و گفتی تو را در راه خدا هدیه انقلاب اسلامی می کنم و من به وجود تو افتخار می کنم که مادری از سلاله فاطمه زهرا(س) هستی حال وقت آن رسیده که رسالت زینب وار خود را نشان دهی برادرانم راه خدا بهترین و برترین راه است پوینده در این راه باشید.

شهید علی اصغر عباسی -ازنا

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan