یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

بخش هایی از وصیت نامه شهید حیدر شاهوردی - شهدای لرستان

  • ۱۲:۳۵

شهید حیدر شاهوردی- بروجرد

شهید حیدر شاهوردی
نام پدر: اکبر
تاریخ تولد: 10-8-1334 شمسی
محل تولد: بروجرد
تاریخ شهادت : 3-12-1362 شمسی
محل شهادت : چزابه
دلیل شهادت : حوادث ناشی از درگیری
گلزار شهدا: بهشت شهدای بروجرد - فاز 2

درد دلهای مادر شهید حیدر شاهوردی

به گزارش ایکنا از لرستان، بسیج رسانه استان لرستان به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به اجرای برنامه ای تحت عنوان «روایت عاشقی» با موضوع شهدای استان لرستان و کشور کرده است.
در این برنامه که با همکاری کمیته شاهد و ایثارگر کنگره ملی شش هزار و ۵۴۴ شهید استان لرستان، بسیج رسانه لرستان و محسن مرادی، فیلمساز و کارگردان دفاع مقدس لرستانی تهیه شده است، هر سحر از ماه مبارک رمضان یک شهید از شهدای دوران دفاع مقدس در قالب بیان خاطراتی از زبان والدین و خانواده شهدا معرفی می‎‏شود که در سحرگاه بیست و هشتمین روز از ماه مبارک رمضان روایتی از زندگی و شهادت شهید حیدر شاهوردی از زبان مادر این شهید نقل شده است.
مادر شهید حیدر شاهوردی در توصیف فرزندش، گفت: حیدر همیشه هر مقدار پولی که در جیبش داشت آن را به فقرا می داد و اجازه نمی داد پولی در جیبش بماند و وقتی از او سؤال می کردم که پول هایت را چه کار می کنی می گفت آنها را به فقرا و نیازمندان می دهم.
وی افزود: هر وقت حیدر را در خواب می بینم او خوشحال است و هیچ وقت نشده او را در خوابم ناراحت بینم همیشه هم او را در حالی که قرآن در دست دارد و در خانه قرآن می خواند به خواب می بینم.

قسمت هایی از وصیت نامه شهید حیدر شاهوردی

هرگز مگوئید آنانکه در راه خدا کشته شده اند مرده اند، بلکه زنده اند و نزد خدای خود روزی می خورند. (قرآن کریم)

با سلام و درود خدمت آقا امام زمان و نائب برحقش امام خمینی و سلام بر تو پدر عزیزم و سلام بر تو مادر مهربانم و سلام بر شما برادران و خواهرانم .
پس از سلام،سلامتی شما را از درگاه خداوند بزرگ خواستارم.

پدر و مادر عزیز! مردن راهی است حق و آدم آخرش باید بمیرد ، ولی چه سعادتی بهتر از اینکه آدم در راه خدا کشته شود.

چنانچه خداوند شهادت را نصیبم کرد خدا را شکر کنید و برای من ناراحت نباشید و در مقابل دشمنان اسلام محکم و استوار باشید و هیچ سستی بخود راه ندهید.
همیشه پشتیبان امام باشید و از روحانیت مبارز پشتیبانی کنید ، چرا که شهادت نصیب همه کس نمی شود، شهادت مخصوص بندگان خوب خداوند است . اگر از من ناراحتی دیده اید ، از شما طلب آمرزش می کنم.

امیدوارم که در پیش خداوند بزرگ رستگار شوید امام را همیشه دعا کنید و نمازجمعه را فراموش نکنید، چرا که دشمنان اسلام از نمازجمعه می ترسند. کمک به جبهه از یاد نرود.
در پایان سلامتی امام و پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی کفار و منافقین را و سلامتی شما را از درگاه خداوند کریم خواستارم. والسلام

صفحه شهید در نوید شاهد

مادر شهید حیدر شاهوردی

مادر شهید حیدر شاهوردی - 2

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan