یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

حرفهای جانباز شهید احیا دهقان پور و توصیه به جوانان

  • ۰۲:۲۵

شهادت جانباز ۷۰ درصد احیا دهقان پور -مشهد مقدس

شهید احیا دهقان‌پور متولد سال ۱۳۴۰ در مشهد مقدس است که با حضور در خط مقدم جبهه ابتدا از ناحیه پا دچار آسیب شده و مجددا در سال ۶۱ در منطقه سومار با اصابت تیر مستقیم دشمن بعثی از ناحیه گردن قطع نخاع می‌شود، وی پس از ۳۳ سال درد و رنج بیماری، سرانجام پنج‌شنبه، ۲۱ خردادماه ۱۳۹۴ به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

جانباز شهید احیا دهقان پور - مشهد مقدس

قسمتی از حرفهای شهید دهقان پور در مصاحبه با روزنامه همشهری:

یکی دیگر از جانبازان ۷۰ درصد این مرکز نیز در خصوص سوابقش در جبهه های جنگ گفت: پیش از پیروزی انقلاب در زمینه مبارزه با رژیم پهلوی فعالیت داشته ام و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در پایگاه های بسیج فعالیت خود را ادامه دادم.�احیا دهقانپور� به اولین حضورش در جبهه اشاره کرد و افزود: سال ۱۳۶۰ برای اولین بار به جبهه اعزام شدم و به عنوان معاون گروهان فعالیت خود را شروع کردم.وی ادامه داد: سال ۶۱ در جبهه سومار در قله های شهر مندلی عراق بر اثر اصابت ترکش قطع نخاع شدم.این جانباز ۷۰ درصد اظهار کرد: اگر بر اثر سانحه رانندگی دچار این مشکل شده بودم شاید شرایط کمی تغییر می کرد و تاکنون با توجه به ناتوانی از دنیا رفته بودم. ولی من در راه هدف و عشق به خدا و اهل بیت(ع) سلامتی خود را از دست داده ام و هیچ گاه پشیمان نمی شوم.وی افزود: همه افراد جامعه به آن اندازه ای که در قبال خانواده خود مسئولیت هایی دارند، به همان اندازه نیز در مقابل جامعه ای که در آن زندگی می کنند مسئول هستند. حال اگر بیگانه ای به خاک کشور تجاوز بکند این وظیفه آحاد مردم است تا از این مرز و بوم دفاع کنند. دهقانپور به مشکلات جانبازان اشاره و اظهار کرد: متأسفانه برخی مسئولان امور جانبازان در قبال مسئولیتی که در خصوص جانبازان دارند، کمی سستی می کنند. همچنین در بیمارستان ها برخوردهای مناسبی با جانبازان نمی شود و در زمینه رسیدگی بسیار ضعیف عمل می کنند.وی همچنین گفت: از جوانان عزیز می خواهم که ادامه دهنده راه شهدا بوده و با تکیه بر توانایی های خود فردی مفید و لایق برای جامعه باشند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan