یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

پاسدار شهید احمد پاپی ، شهدای خرم آباد

  • ۲۰:۳۲

شهید احمد پاپی - خرم آباد

شهید احمد پاپی

فرزند :  عادل

تولد: ۱۳۳۶/۰۱/۲۰

تاریخ شهادت: ۱۳۶۷/۰۵/۰۵

محل شهادت: اسلام آباد غرب ، منطقه عملیاتی مرصاد

محل دفن :گلزار شهدای شهرستان خرم آباد - استان لرستان

بیستم فروردین ۱۳۳۶، در شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. پدرش عادل (فوت۱۳۵۹) نام داشت و چهره متین و دوست داشتنی ای داشت . وی با آوردن روزی پاک و طیب برای اهل خانواده چنان تأثیر شگرفی در تربیت خانواده گذاشته بود که توفیق پیدا کرد به عنوان پدر شهید جایگاه خود را در عالم ملکوت باز نماید و همیشه به او افتخار نمایند. مادرش خانم طلا خانه دار بود و نسبت به تربیت فرزندان خود چنان همّت می گماشت که از دامان پاک ایشان دلاوری چون شهید احمد پا به عرصه وجود گذاشته بود.

گرچه تحصیلات خود را بخاطر انجام تکلیف الهی به پایان نرسانده بود و تا پایان دوره ابتدایی بیشتر ادامه نداد، امام بخاطر حس وظیفه شناسی بسیار بالایی که داشت بعنوان پاسدار خود را در کنار همسنگران مجاهد الهی قرار داد و از نظر معارف علوم اسلامی به عالی‌ترین مرتبه درجه معرفت الهی رسانید ، به طوریکه ره صد ساله را یک شبه طی ، و در عالم ملکوت سیر می نمود.

زندگی عارفانه این شهید معظم در پنجم مرداد ۱۳۶۷، با سمت معاون گردان انبیاء در اسلام آبادغرب توسط نیروهای اعتلافی منافقین و عراقی ها بر اثر اصابت گلوله به پایان رسید و به خیل همسنگران شهیدش پیوست و خود را جاودانه ساخت. مزار وی در گلزار شهدای شهرستان خرم آباد واقع است .

برگرفته از یاد امام و شهدا 

شهید احمد پاپی و رزمندگان لرستان ۱

شهید احمد پاپی و احمد قاسم‌زاده - شهدای خرم آباد

شهید احمد پاپی و رزمندگان لرستان ۲

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan