یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید محسن بارفروش ، شهدای کاشان

  • ۰۰:۴۰

شهیدان محسن و جواد بارفروش -کاشان

محسن پس از تحصیل تا اول راهنمایی در کارخانه ریسندگی و بافندگی کاشان مشغول به کار شد .وی از پشتکار فراوان برخوردار بود و اوقات بیکاری خود را همیشه در آموختن و ابداع و ابتکار می گذراند .اکثر اوقات زندگی کوتاه خود را در راه انقلاب و خدمت به محرومین و ارگانهای انقلابی گذراند .

وی از طریق بسیج عازم جبهه شد . کوههای سر به فلک کشیده غرب و تپه های داغ جبهه های جنوب گواه رشادت هایش بودند. در کردستان و درعملیاتهای بیت المقدس ، رمضان ، والفجر 8 و کربلای 4 حضور داشت .

در عملیات رمضان براثر اصابت ترکش از ناحیه پا مجروح شد و بار دیگر در عملیات والفجر 8 مجروح شد .وی سرانجام ششم بهمن ماه 1365 مقصد نهایی را یافت و در عملیات کربلای 5 در شلمچه به فیض شهادت نائل گشت.

متن وصیتنامه شهید محسن بارفروش :

بسم رب الشهداء والصالحین

ولا تقولو لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء ولکن لا تشعرون.

کسی را که در راه خدا کشته شده مرده نپندارید بلکه او زنده جاوید است ولیکن شما این حقیقت را در نخواهید یافت.

به نام الله پاسدار حرمت خون شهیدان و با سلام به پیشگاه یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج) و نایب بر حقش بیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی و درود به روان تابناک شهدای به خون خفته از صدر اسلام تاکنون به ویژه شهدای جنگ تحمیلی عراق علیه ایران و سلام بر رزمندگان جان بر کف جبهه های نور علیه ظلمت که با نثار خونشان درخت اسلام را آبیاری می کنند.

امیدوارم که خدای تبارک و تعالی از سر تقصیرات ما بگذرد. ان شاالله که پدر ومادر عزیز و کلیه خانواده و فامیل از من قلبا راضی باشند و هر کس خبر شهادت من را می شنود قلبا باید از من راضی بشود ان شاالله. و سفارشی که دارم امام امت و امید مستضعفان جهان را یاری کنید و امام عزیز این خورشید همیشه تابناک را تنها نگذارید ان شاالله فردای قیامت از ما شفاعت کند تا خدا از گناهانمان بگذرد. به امید پیروزی رزمندگان اسلام و به امید بازگشایی راه کربلا و قدس عزیز و تمامی مسلمانان و مستضعفان ایران و جهان.

در پایان محل دفن هرکجا که پدر و مادر بخواهند. از آنها می خواهم مرا حلال کنند و از هرکس که خبر شهادت من را می فهمد رضایت من را بگیرند چونکه انسان جایز الخطاست و غیبت و دروغ نگویید و از برادران و خواهران گرامیم هم همان طور. به امید آنکه همگی از من رضایت داشته باشند و این مقدار پول ناقابلی که دارم در اختیار پدر و مادرم و یک ماه در جبهه روزه خورده ام و حدود یک ماه نماز قضایی انشاالله که برایم بگیرید.

منبع: صراط عشق

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan