یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

مزار شهدای گمنام شهر گراب ، کوهدشت لرستان

  • ۱۲:۲۵

DSC00182

عکس از میرملاس نیوز

پیکر پاک ۲ شهید گمنام در «گراب» کوهدشت به خاک سپرده شد

۱۳ اسفند ۱۳۹۳
پیکر پاک ۲ شهید گمنام دوران ۸ سال دفاع مقدس ظهر امروز هم‌زمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهر گراب کوهدشت به خاک سپرده شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کوهدشت، پیکر پاک دو شهید گمنام دوران 8 سال دفاع مقدس ظهر امروز در شهر گراب کوهدشت به خاک سپرده شد.

پیکر دو شهید گمنام 8 دفاع مقدس با استقبال پرشور مردم وارد شهرستان کوهدشت شد و پس از تشییع باشکوه در این شهرستان و بدرقه مردم به شهر گراب وارد شدند.

با حضور اقشار مختلف مردم شهر گراب، مراسم شبی با شهدا در محل سپاه این شهر برگزار شد و مردم تا نیمه‌های شب در کنار پیکر شهدای گمنام بوده و از صبح امروز نیز با حضور جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی شهر گراب، خانواده شهدا و حضور پرشور مردم مراسم تشییع و به خاک‌سپاری این شهدا برگزار شد.

یکی از این دو شهید گمنام سال 1365 با 17 سال سن در عملیات کربلای 2 و در منطقه حاج عمران به شهادت رسیده و دیگر شهید گمنام 23 سال سن داشته و در تک دشمن جزیره مجنون در سال 1367 به شهادت رسیده است.

تسنیم

https://newsmedia.tasnimnews.com/Tasnim/Uploaded/Image/1393/06/04/139306041510363713490764.jpg

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan