یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

یادی از روحانی شهید جهانبخش گودرزی ، ونایی بروجرد

  • ۱۴:۲۸

شهید جهانبخش گودرزی - ونایی

متن وصیت نامه شهید جهانخش گودرزی

با درود و سلام به پیشگاه  مقدس منجی عالم بشریت حضرت ولی‌عصر (عج) و نائب برحقش امام امت و پیروزی رزمندگان اسلام و نابودی کفر د رجهان، بدین‌وسیله اینجانب جهانبخش گودرزی همچون آرزویی که داشتم و به آن  رسیدم، از خدای بزرگ می‌خواهم که این بنده گناهکار را ببخشد.

پدر جان تا کوچک بودم شما را خیلی اذیت کردم و حال که بزرگ‌ شده‌ام شما در غم من می‌سوزید. پدر جان موقعی که اسلام در خطر باشد ما باید مال و جان خود را فدای اسلام کنیم و از مادرم می‌خواهم که مرا حلال کند چون که خیلی برای من زحمت کشیده است؛ چه قدر شبها نخوابیده تا مرا بزرگ کرده و از شما می‌خواهم که در غم من گریه و زاری نکنید.

اگر خواستید گریه کنید به یاد لب‌های خشکیده امام حسین گریه کنید، چون که ابا عبدالله می‌فرماید: ای شیعیان من هرگاه خواستید گریه کنید برای شهیدان ، اول برای من گریه کنید چون که حسین سید الشهدا است و سرور شهیدان است.

پیامی که برای برادرانم دارم این است البته من خیلی کوچکتر از آنم که بخواهم برای شما پیامی  بفرستم، برادران عزیز بیایید و جبهه‌ها را پر کنید الان موقع امتحان است چون که یکی از فروع دین ما جهاد است و ما باید بیاییم و در راه اسلام جهاد کنیم و جان خود را فدا کنیم.

برادران چه مرگی بهتر از شهادت در راه خداست. به خدا قسم بهترین مرگ، شهادت در راه خدا است.

ول و آخر ما باید بمیریم اما بهترین مرگ شهادت است  و از خواهران عزیز می‌خواهم که در پشت جبهه فرزندان خوبی برای اسلام تربیت کنند و راه و رسم اسلام را به آنها یاد دهند.

و از شما برادران و خواهران می‌خواهم که برای امام عزیزمان دعا کنید و پشت جبهه‌ها را حفظ کنید تا ان‌شاءالله این منافقین کوردل نابود شوند و از شما می‌خواهم که هر کس هر حقی بر گردن من دارد اگر قابل جبران است او را از برادرم تورج بگیرد و اگر قابل جبران نیست به بزرگی خودش ما را ببخشد.»

لیست شهدای روحانی استان لرستان ( حتما ببینید جالب است)

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan