یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده ، شهدای محمودآباد

  • ۲۰:۲۵

https://basij.mahmoodabad.ir/wp-content/uploads/sites/7/2020/09/HamMihan-20151115912514506851450695852.98.jpg

شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده

حسن لیسانس
متاهل پاسدار
پاسدار ۱۳۶۳/۰۱/۰۲
۱۳۹۴/۰۹/۲۹ زنگی کلادابو
زنگی کلادابو حلب -سوریه
گلزار شهدای روستای زنگی کلا آزادسازی حلب سوریه
- اصابت ترکش

اولین شهید مدافع حرم شهرستان محمودآباد و یازدهمین شهید مدافع حرم استان مازندران

لبیک به ندای هل من ناصر ارباب

شهید خانزاده متولد ۶۳ بود و در بحث تحصیل نیز ابتدا فوق دیپلم تربیت بدنی گرفت و در این مقطع نیز کارشناسی رشته مدیریت امور فرهنگی خواند. او یک دختر پنج ساله به نام نرجس دارد وقت رفتن به دوستان و رفقایش سفارش کرد هوای دخترش را داشته باشند که احساس یتیمی نکند. توی وصیت نامه‌اش نوشته بود خداوندا محبت همسر، پدر، مادر و دخترم باعث شده که نتوانم برای دفاع از حرم عمه جانم حضرت زینب(س) بروم به راستی که ندای هل من ناصر اربابم را شنیدم. می خواهم برای دفاع از حرم عقیله بنی هاشم به سوریه بروم تا به مولایم بگویم اگر در آن روز برای یاری شما نبودم امروز می‌خواهم جان نثاری کنم.

وصیت شهید مدافع حرم اسماعیل خانزاده به دخترش

ای دختر عزیزم، جگر گوشه بابا ، خیال نکن من بیخیال تو بودم ، بدان که بابا تو را بینهایت دوست داشت اما چه کنم که بر من تکلیف بود و احساس مسئولیت داشتم بابا لحظه ای از یاد تو غافل نخواهد شد و در همه مراحل زندگی در یاد تو خواهم بود ولی اگر دوست داری بابا هم از تو راضی و خوشحال شود حفظ حجاب و شعائر دینی است و اگر روزی حافظ قرآن شدی به یاد من هم باش و برای شادی روح من قرآن تلاوت کن و همچون شب ها که برای من آیه الکرسی می خواندی بیا سر قبر بابا بخوان.

شهدای محمودآباد  و یسیج دانشجویی

شهیدی که به دیدار امام زمان عج نائل شد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan