یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید رحمانعلی اکبری دره دیمه - شهدای نورآباد دلفان

  • ۲۱:۲۲

شهید رحمانعلی اکبری دره دیمه - دلفان

شهید رحمانعلی اکبری دره دیمه

فرزند : رضاقلی

تاریخ شهادت : ۱۳۶۵/۱۰/۲۸

محل شهادت : شلمچه

محل دفن : بهشت زهرای شهرستان دلفان- استان لرستان 

 هفتم مهر ۱۳۳۷، در شهرستان دلفان دیده به جهان گشود. پدرش رضا قلی (فوت۱۳۵۵) و مادرش فانوس خانه دار بود. در حد خواندن و نوشتن سواد آموخت. بنّا بود. سال ۱۳۵۹ ازدواج کرد و صاحب یک پسر و یک دختر شد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. بیست و هشتم دی ۱۳۶۵، در شلمچه براثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. مزار او در بهشت زهرای نورآباد دلفان واقع است.

یاد امام و شهدا

یوسف یعقوبی - ژانویه 27, 2024 در 3:23 ق.ظ

از خاطراتی که از این شهید والامقام دارم توجه به نماز اول وقت بود یادم نمیره همیشه وقت نماز می شد برایش هیچ کاری مهم‌تر از نماز نبود. من بچه بودم بچه سه ساله اش هم پشت سر اون نماز خواند و من هم تشویق شدم نماز بخوانم.

یادداشت در سایت یاد امام و شهدا 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan