یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید حسین اسماعیل وش - شهدای بناب

  • ۱۳:۰۶

شهید حسن اسماعیل وش- شهدای اشنویه

حسین اسماعیل وش

نام پدر: مرتضی علی
شغل(ها):
تاریخ تولد: 14-5-1345 شمسی
محل تولد: بناب  
تاریخ شهادت : 9-5-1365 شمسی
محل شهادت : حاج عمران
دلیل شهادت : درگیری با نیروهای ارتش بعثی عراق
گلزار شهدا: نام گلزار: مهرآباد شهر: بناب - آذربایجان شرقی 

منبع: نوید شاهد

خلیل اسماعیل وش

سلام لطفا محل تولد را تصحیح بفرمایید محل تولد:آذربایجان شرقی شهرستان بناب

سلام علیکم 
تشکر از شما - اصلاح کردم.‌
البته این شهدای عزیز را من گلچین می کنم یعنی اونها میان خودشونو معرفی می کنند تا در وبلاگ منتشر بشه .
من خیلی دنبال عکس و مشخصات و خاطراتی از این شهید عزیز بودم اما اطلاعات بیشتری بدست نیاوردم.  
اگر شما زخمت بکشید اطلاعاتی برام بفرستید در همین مطلب منتشر می کنم و شهدا برای ما و شما دعا می کنند.
یا علی 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan