یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهادت فرمانده اطلاعات سپاه سیستان و بلوچستان بدست اشرار تروریست

  • ۲۱:۳۳

شهید سیدعلی موسوی -فرمانده سپاه سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، روابط عمومی قرارگاه قدس جنوب شرق کشور اعلام کرد که در حادثه تروریستی روز گذشته زاهدان، سرهنگ پاسدار سیدحمیدرضا هاشمی معاون اطلاعات سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بعد از مجروحیت در این حادثه تروریستی و انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

سید حمیدرضا هاشمی با اسم مستعار "سید علی موسوی" در دوران خدمت در سپاه پاسداران، خدمات قابل توجهی به مردم منطقه داشته و در تأمین امنیت استان سیستان و بلوچستان و همچنین مقابله به اقدامات ضدامنیتی، ضربات مهلکی به تروریست‌ها وارد کرده بود.

شهید هاشمی، چند سال قبل در حالی که یک افسر جوان بود به مسئولیت مهم معاونت اطلاعات استان سیستان و بلوچستان رسید و در دوران فرماندهی، تحرک ویژه‌ای را در موضوع عملیات‌های موفق علیه گروه‌های تروریستی در منطقه را پایه‌گذاری و با خلاقیت‌ در شناسایی، نفوذ و ضربه به گروهک‌های تروریستی به یکی از فرماندهان موفق اطلاعاتی سپاه تبدیل شد؛ به طوری که تروریست‌ها، که از اقدامات این فرمانده برجسته اطلاعاتی ضربات مهلکی دریافت کرده بودند، برای متوقف کردن این شهید دست به هر اقدام کوری‌ زده بودند.

شهید هاشمی، امنیت را در استان سیستان و بلوچستان حاکم کرده و به تمام فعالیت‌های تروریست‌ها در این استان اشراف اطلاعاتی پیدا کرده بود. تروریست‌ها چندین مرحله برای ضربه به این شهید اقدام کرده بودند اما همه طراحی‌های آنها منجر به شکست و اقدامات کور شده بود و البته که شهادت آرزو و شوق شیرین شهید هاشمی در سال‌‌های اخیر بود.

حسب داده‌های امنیتی، اغتشاشات اخیر زمینه را برای ضربه به امنیت استان فراهم کرده بود تا گروهک جیش الظلم با استفاده از پاس گلی که آشوب‌گران به آنها داده بودند، این فرمانده عالی‌رتبه را شهید و زمینه را برای کشتار مردم سیستان و بلوچستان و همچنین ناامن کردن شرق کشور فراهم کنند.

تروریست‌ها تصور دارند که ترور شهید هاشمی و استفاده از بستری که آشوب‌گران برایشان فراهم کرده‌اند می‌توانند استان سیستان و بلوچستان را بستر اقدامات تروریستی کنند اما برابر با شنیده‌های خبرنگار تسنیم، یکی از فرماندهان مسلط، آگاه و شجاع امنیتی جایگزین شهید هاشمی در استان سیستان و بلوچستان خواهد شد و بی‌تردید، امانی برای تروریست‌های منطقه نخواهد ماند.

فرمانده کل سپاه هم که اعلام کرد انتقام خون شهدا را از گروهک های تروریستی خواهیم گرفت . ان شاءالله 

پیکر مطهر شهید سید حمیدرضا هاشمی پس از تشییع در زاهدان به شهر زادگاهش کرمان منتقل و بعد از مراسم وداع دوستان و تشییع باشکوهی به خاک سپرده شد.

Sadeghi Mohammad Hossein

سلام

درجاتش متعالی

مرگ بر دشمنان

یا علی

سلام علیکم 
مرگ بر منافقین و اشرار 
فرشید

اگه آدم خوبی بوده خدا رحمتش کنه

اگه هم باعث ناراحتی و درد مردم بوده خدا رحمتش نکنه

دیگه بیشتر از این چی باید گفت

سلام
این تفکر ضعیفیه 
وقتی کسی در لباس پاسداری به این مملکت خدمت می کنه و خودش و خانواده اش همیشه در ناامنی و معرض خطر هستند به خاطر امنیت و آسایش ما چطور میشه چنین کسی آدم بدی باشه ؟!!!
یا کسی که دشمن برای کشته شدنش توطئه و طراحی می کنه و این جان عزیزش رو فدای امنیت کشور و مردم می کنه و سپر بلای مردم میشه چطور میشه که چنین کسی آدم بدی باشه ؟!!!!
و کسی که توفیق شهادت نصیبش میشه اون هم بدست بدترین افراد و اشرار یعنی شر ترین افراد این قطعا آدم خوب و خدمتگزاری بوده و ما باید قدردان فداکاری این عزیزان باشیم.
الآن ببینید در زاهدان چقدر آتش سوزی و خسارت به مردم زدند پس کی جلوشونو میگیره؟ امثال این شهید عزیز. اینها پاسدار مرزهای وطن و امنیت ما هستند.

راحله نباتی

روحش  شاد و قرین رحمت .     نمیدونم چرا    دلم  میخواد   مرحوم شهید هاشمی      طفل  پسر  داشته  باشه  ، تا  ادامه  دهنده  راهش  باشه.   اگر  امنیت این سالها  حاکم بود  بخاطر این بود که  اطلاعات سپاه نمی زاشت‌   از مرز  سیستان  و پاکستان    توسط  گروهک ها   سلاح  و  مواد منفجره و تسلیحات وارد  کشور  بشه .  

  لعنت بر هر کسی که   مامن و  پناه  تروریست های  منطقه  شده .   لعنت بر پ.ا.ک.س.ت.ا.ن       لعنت بر اون  سیستم  مدیریت کشورشون  و استراتژی  کثیف شون .    چرا کسی بهشون  گیر  نمیده    ، لابد  چون  بمب  اتم  دارن .   آره احتمالا همینه ‌  .   ساکت  و موزیانه  همیشه داشته  آشوب می‌کرده  و  صادرات تروریسم .    خجالت اوره  که اسم خودشون رو  مسلمان  میزارن .    منظورم  مردم خوب شون  نیست . بلکه  سیستم مدیریتی  کثیف شون  هست .  بخدا  اگر  اشراف  و امکانات لازم  داشتم  ،  اول از همه  حال  همین  ها  رو  میگرفتم .    اگر افغانستان  بی ثبات بود   زیر سر همین ها بود .  البته  دست قدرت های بزرگ تر توی کاره . و بودجه میدن و اجیر میکنن و  خب کجا بهتر از  مرز کوهستانی و یا صعب العبور  پاکستان و ایران.    ولی  بلطف همین شهید ها  بوده  که همیشه  ناکام  موندن.  الانم  والا بن نظرم  تمرکز  بخاطر آشوب ها و اعتراضات و فتنه  کم شد  و اونا  تونستن  شهید رو  ترور کنن.  وگرنه  عمرا .  

سلام علیکم 
خدا کنه همه جوانان ما رهرو راه شهدا و شهید هاشمی باشن.
دوسه روز پیش داشتم نگاه می کردم که چند کشور تابع ملکه انگلیس هستند. دیدم تمام کشورهای مستعمره قدیم الان هم تحت سیطره اونها هستند یکیش پاکستان . هند . مالزی . کانادا . استرالیا . و ... برام کمی عجیب بود . 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan