یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

امیدوارم ادامه دهنده راهم باشی ، شهید عباس رضایی ، کوهدشت

  • ۰۱:۲۷

شهید عباس رضایی - کوهدشت

سجاد عزیزم! امیدوارم ادامه دهنده راهم باشی

شهید عباس رضائی

نام پدر: علی

محل تولد: کوهدشت ، روستای میشنان گراوند

تاریخ تولد: 1335/01/07

شغل: بسیجی

تحصیلات: دیپلم

تاریخ شهادت: 1362/12/04

محل شهادت: پاسگاه زید (منطقه عملیاتی جنوب)

 

وصیت نامه شهید عباس رضایی

بسم رب الشهدا و الصالحین

خدمت پدر بزرگوارم و مادر مهربانم سلام

پس از سلام امیدوارم به درگاه خداوند که سلام گرم مرا که از اعماق قلبم بیرون می آید، بپذیری و وظیفه هر شخص مسلمان است که وصیت نماید.

پدر عزیزم! امیدوارم که مرا ببخشید که هرچه اذیت شما نموده ام. خلاصه از اعماق دلت مرا ببخشی. آدم یک روز به دنیا می آید و یک روز هم از دنیا می رود، چه بهتر در این راه قرآن و دین شهید شویم.

مادر مهربانم! امید است که مرا ببخشی و هم چون مادری که مرا به این سن و سال رساند تا بتوانم از مملکت و میهن عزیزم دفاع نمایم و برادر بزرگم منصور رضایی مرا ببخشید چون که آن روزی که آمدم شما را ندیدم. امیدوارم مرا ببخشید چون که بنده خیلی نسبت به ارشدیت شما دخالت نموده ام و برادرم میرزا، مرا ببخشید. علی محمد و حاجی مرا ببخشید و حلال کنید و خواهرانم شما هم دو تا هر بدی از بنده دیده اید مرا ببخشید!

 همسر مهربانم! سلام، امیدوارم که در این طول چند سال که با هم زندگی نموده ایم مرا حلال کنید و ببخشید و چون که در حین نوشتن این وصیت نامه به یاد آن روزها افتادم که شما را اذیت نموده ام مرا از ته قلبت ببخشید.

یگانه فرزند عزیزم سجاد رضایی! از اعماق قلبم سلام، دو چشم او را از عوض من ببوسید و امیدوارم که راه پدرت را ادامه بدهی.

 اول امانت یگانه فرزندم را به پدر و مادرم و بعداً به شما همسر مهربانم می سپارم و اگر هم شهید شدن نصیب ما شد اگر توانستید انشاءالله می دانم که صبر داری و می توانی ایستادگی کنی و مبلغ پول هایی که بدهکار هستم 2000 تومان شامراد و بقیه هم یادم نیست شما آن ها را پس بدهید و بگذار همسر مهربانم راه مرا ادامه بدهید.

 مادر مهربانم، مشهدی طوطی گراوند! امیدوارم که مرا حلال کنید و سکینه و مهناز زن برادرهایم هم هم چنین مرا حلال کنید و هیچ کس حق سیه پوشی برای من ندارد و پریوش زن برادرم مرا حلال کنید چون که در حینی که این نامه را نوشته ام هر دقیقه به دم مرگ نزدیک می شویم. هم از پدر و مادر مهربانم می خواهم مواظب زن و پسر من باشید.

سجاد عزیز خداحافظ پسرم

خداحافظ همگی شما

عباس رضایی

شهید عباس رضایی - کوهدشت

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan