یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

پدری که در تشییع پیکر فرزند شهیدش، شیرینی پخش کرد

  • ۰۱:۲۶

شهید سید سعید حسینی-و پدرش

پدری که در تشییع پیکر فرزند شهیدش، شیرینی پخش کرد

بروجرد - ایرنا - پدر شهید 'سیدسعید حسینی' کسی است که در مراسم تشییع و خاکسپاری تنها فرزندش به واسطه اینکه امانت خود را با سربلندی به صاحبش بازگردانده است، شیرینی پخش کرد.

به گزارش ایرنا، پدر شهید حسینی، بسیار با صلابت و محکم از فرزند شهید سخن می گوید، بدون اینکه اشکی در چشمانش جمع شود و یا احساس دلتنگی به او دست دهد، چراکه وی شهادت تنها فرزندش را افتخاری بزرگ برای خود و خانواده اش می داند.

'سیدعین الله حسینی' پدر شهید سیدسعید حسینی' می گوید: سعید تنها 13 سال داشت که عشق رفتن به جبهه را درسر می پروراند و با اصرار خود خانواده اش را برای رفتن به جبهه راضی کرد.

وقتی برای ثبت نام به مسجد امام سجاد بروجرد رفته بود به دلیل پایین بودن سن او را ثبت نام نکردند اما از آنجا که عزم خود را جزم کرده بود تا به ندای امام راحل لبیک بگوید، با دستکاری شناسنامه سن خود را از 13 به 17 سال تغییر داد و در سال 61 عازم جبهه های جنگ حق علیه باطل شد.

پدر شهید حسینی گفت که سعید از سال 61 تا 67 حضور مستمری در جبهه های جنگ داشت و برغم سن پایین، در بیشتر عملیات های رزمندگان اسلام علیه دشمن حضور داشت و در این مدت یک بار با اصابت ترکش، از ناحیه گردن زخمی شد.

به گفته عین الله حسینی، سعید از اینکه دراین حادثه شهید نشده بود، احساس خوبی نداشت و می گفت که از قافله شهدا جامانده است و به همین دلیل یکی از مهم ترین دعاها و خواسته های وی در هنگام عبادت و راز و نیاز با خداوند، پیوستن به خیل عظیم شهدا بود.

شهید حسینی پس از مدتی استراحت و بهبودی نسبی، دوباره عازم جبهه شد تا شاید اینبار به آرزوی خود که همانا شهید شدن در راه خدا بود، دست پیدا کند.

پدر شهید حسینی افزود: در فروردین سال 67 در جریان مراسمی که در منزل امام جمعه بروجرد برگزار شده بود، امام جمعه وقت بروجرد از برگزاری یک عملیات در جبهه های جنگ گفت که دراین عملیات نیروهای رزمنده شهرستان بروجرد نیز حضور دارند.

وی گفت: احساس کردم که سعید نیز دراین عملیات حضور دارد و به خواسته و آرزوی قلبی خود برای پیوستن به کاروان شهدا، خواهد رسید.

پدر شهید حسینی افزود: سعید در 14 فروردین 67 ندای حق را لبیک گفت و من و مادرش را که آرزوی دامادی تنها فرزندمان را داشتیم، برای همیشه تنها گذاشت.

وی اظهار کرد: در روز تشییع پیکر سعید، 80 کیلو شیرینی خریدم و اعلام کردم امروز بهترین روز زندگی من و همسرم است و سپس به همراه همسرم تنها فرزندمان را با دستهای خود تشییع و به خاک سپردیم.

وی با اشاره به خصوصیات شهید سعید حسینی، گفت: بسیار به پدر و مادر احترام می گذاشت و همواره به فقرا کمک می کرد، اوهمیشه لباس های نو و پول هایی را که به او می دادیم بین فقرا تقسیم می کرد و هنگام نماز خواندن ارتباط عجیبی بین او و خدا برقرار می شد.

شهید بسیجی 'سید سعید حسینی' تنها فرزند عین الله حسینی در سال 1346 در بروجرد متولد شد و از سال 61 تا 67 در جبهه ها به دفاع از آرمانهای انقلاب و نظام پرداخت و در نهایت 14 فروردین سال 67، حدود یک ماه قبل از امضای قطعنامه 598، به خیل عظیم شهدای اسلام و انقلاب پیوست.

۱۶ تیر ۱۳۹۳

شهید سیدسعید حسینی - شهدای بروجرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan