یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

مسافر کربلای ایران پس از ۳۷ سال به خانه بازگشت - شهید سیدجلال هاشمی

  • ۱۳:۴۹
عطر شهادت در الیگودرز پیچید؛ مسافر کربلای ایران پس از 37 سال به خانه بازگشت+ تصاویر

عطر شهادت در الیگودرز پیچید؛ مسافر کربلای ایران پس از ۳۷ سال به خانه بازگشت+ تصاویر

۱۵ مهر ۱۳۹۹

گروه استانها- پیکر پاک شهید والامقام «سید جلال هاشمی» امروز پس از گذشت ۳۷ سال به زادگاهش الیگودرز بازگشت.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از الیگودرز،قهرمانان بی‌مانند این آب و خاک در8 سال دفاع مقدس و در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل دلاور مردانه در مقابل دشمن ایستادند تا نتوانند وجبی از این سرزمین را تصاحب کنند. شهداء این سلحشوران بی ادعا و بزرگ مردان تاریخ، با جانفشانی خود امنیت و آرامش را برای وطنشان به ارمغان آوردند.

اما امروز شهر الیگودرز دیار غیور مردان بختیاری عطر و بوی دیگری گرفته بود و همه جا خبر از آمدن یوسف گم گشته‌ای بود که پس از 37 سال به آغوش پدر باز می‌گشت. امروز پس از سال‌ها پیکر پاک شهید گلگون کفن «سید جلال هاشمی» به زادگاهش بازگشت تا پایانی باشد بر رنج و فراق پدر و مادری که 37 سال چشم انتظار نشانی از جگر گوشه‌شان بودند.

او از جزیره مجنون آمده بود تا پایانی باشد بر گمنامی و نگاه‌های منتظری که بر یک قالب عکس خیره مانده بود، او آمد تا التیامی باشد بر دل بی قرار مادری که سال‌ها چشم به راه بود و پدری که حرف‌های ناگفته بسیاری برای پسرش داشت.

امروز با ورود پیکر شهید تازه تفحص شده «سید جلال هاشمی» به الیگودرز، این شهر حال و هوای دیگری گرفت و پدر و مادر شهید آمدند تا مسافر کربلای ایران را پس از یک سفر 37 ساله در آغوش بکشند.

این شهید والامقام نوزدهم فروردین ماه سال 46 در روستای دوزان الیگودرز متولد شد و 29 فروردین سال 62 در جزیره مجنون و در عملیات خیبر به فیض شهادت نائل آمد.

سرهنگ محمد برامکی فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز در گفت‌وگو با تسنیم اظهارداشت: شهید «سید جلال هاشمی» سال 62 در منطقه عملیاتی جزیره مجنون به درجه رفیع شهادت نائل می‌شود و پیکر پاکش تا امسال که تفحص می‌شود، همان جا می‌ماند.

وی افزود: پیکر پاک این شهید والامقام پس از تفحص شناسایی می‌شود و پس از گذشت 37 سال به زادگاهش شهرستان الیگودرز منتقل شد. مراسم تشییع پیکر شهید «سید جلال هاشمی» روز اربعین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در مجموعه ورزشی شهید ارسلان گودرزی برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه ناحیه الیگودرز بیان کرد: پیکر پاک شهید هاشمی پس از 37 سال شناسایی شد و امروز پدر و مادر این شهید با دیدن پیکر فرزندشان آرام شدند و امروز ما شاهد خوشحالی این پدر و مادر و جلوه‌های وصف نشدنی بودیم.

عکس از علی باقری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan