یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

وصیت نامه شهید جهان بخش سپهوند ، شهدای خرم آباد

  • ۰۰:۴۸

شهید جهان بخش سپهوند - خرم آباد

شهید جهان بخش سپهوند

نام پدر: امین

محل تولد: خرم آباد

تاریخ تولد: 1348/05/02

شغل: دانش آموز تحصیلات: دیپلم

تاریخ شهادت: 1361/12/28

محل شهادت: شیب نیسان - تپه دوقلو

مزار : گلزار شهدای خرم آباد - استان لرستان 

سامانه ملی شهدا

دوم مرداد ۱۳۴۸، در شهرستان خرم آباد به دنیا آمد. پدرش امین، پاسدار بود و مادرش مهین خانه دار بود. دانش آموز اول راهنمایی بود. از سوی بسیج در جبهه حضور یافت. بیست و هشتم اسفند ۱۳۶۱، در تپه دوقلو (بستان) توسط نیروهای عراقی بر اثر اصابت ترکش به سر و گردن، شهید شد. مزار او در زادگاهش واقع است.

یاد امام و شهدا

وصیتنامه شهید جهان بخش سپهوند (شهید دانش آموز)

سلام بر تو ای پدر بزرگوارم که مانند ابراهیم اسماعیل خود را به قربانگاه فرستادی تا به جبهه برود و به فریاد هل من ناصر ینصرنی لبیک گوید شما پدرم حقوق مرا بگیرید و به حساب 100 امام بریزید و شما هم پشت جبهه را خالی نکنید و به جبهه ها کمک کنید. برادرم سعید را راهنمایی کنید تا بعد از من راهم را ادامه دهد و شما حتی جسد مرا نبرید چون که بدن من قابل نیست در برابر این همه شهید که از صدر اسلام داده ایم چون که جسدی که در راه خدا برود دیگر نباید آن را ببرید.

و اما برای همیشه سلام بر تو مادرم بر تو که چنان جوانی را به اسلام تحویل دادی تا در راه خدا به مبارزه با کفار برود. مادرم می دانم که تو برای من ناراحت می شوی ولی برای من گریه نکن و سیاه نپوش، چون کسی که در راه خدا با زره به جبهه علیه کفر برود دیگر نباید برای آن سیاه پوشید و نه برای آن گریه کرد و فقط جسم من از میان شما رفته است ولی این را بدانید که کسی که در راه خدا شهید شود مرده نیست بلکه زنده است و در نزد خدای خود روزی می گیرد.

و اما مادران مبادا از رفتن بچه هایتان به جبهه جلوگیری کنید که فردا در حضور خدا نمی توانید جواب زینب(س) را بدهید که تحمل ۷۲ شهید را نمود .

http://ad12345.blogfa.com/post/9

‌‌

خدا رحمتشون کنه 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan