یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید علی اصغر قلعه ای ، چله شهدا

  • ۱۲:۲۷
شهید علی اصغر قلعه ای - تهران
شهید علی اصغر قلعه ئی
نـام پـدر :حسین
تـاریخ تـولـد :۱۳۴۹/۱۰/۲۸
مـحل تـولـد :تهران
سـن :۱۷ سـال
دیـن و مـذهب :اسلام شیعه
تـاریخ شـهادت :۱۳۶۶/۱۰/۲۸
مـحل شـهادت : ماووت
عـملیـات : بیت المقدس۲
مـزار : گلزار شهدای بهشت زهرا (س) تهران ، قـطعـه ۲۷ ردیـف ۱۷ شـماره : ۸
یکم دی ۱۳۴۹، در تهران چشم به جهان گشود. پدرش حسین، کارگر بود و مادرش، مدینه خانه دار بود. تا اول متوسطه درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. دهم آذر ۱۳۶۶، در ماووت عراق شهید شد. مزار او در بهشت زهرای تهران واقع است.
https://www.golzar.info/wp-content/uploads/2017/05/%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B5_%DB%B1%DB%B4%DB%B1%DB%B0%DB%B4%DB%B9-225x300.jpg
مطالب مرتبط:

معجزه ی دعای شهدا ، چله شهدا با هدیه صلوات

خاطره عجیبی از شهید قلعه ای

.... در این هنگام نوجوان بسیار خوش چهره و چابک از داخل نور بیرون آمد . نامش علی اصغر قلعه ای بود که آقای یاسینی به علی اصغر گفت آقای قلعه ای برای میهمانان ما وسایل پذیرایی بیاورید. علی اصغر که نوجوان ۱۶ ساله خوش چهره و نورانی بود به سمت من و همسرم آمد و بعد از احوالپرسی بسیار گرمی از من پرسید آیا شربت میل دارید من که در حالت بهت و تعجب به سر می بردم با کمال خجالت گفتم اگر امکان داشته باشد میخورم . آقای یاسینی به علی اصغر گفتند برای خانم………… و همسرشان شربت بیاورید من به همسرم نگاه کردم و به او گفتم این ها اسمم را از کجا می دانند همسرم اشاره کرد که هیچ صحبتی نکن و فقط سکوت کن و گوش کن. علی اصغر به داخل نور رفت تا شربت بیاورد. مدتی طول کشید تا علی اصغر برگردد و در این مدت من به رفتارها و فعالیت رزمندگان به دقت نگاه میکردم . بسیار برایم عجیب بود آنها مرتباً پرونده ها را بررسی می‌کردند و بی‌سیم می‌زدند و از احوال مردم می پرسیدند ...

اصل داستان را در اینجا بخوانید

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan