یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

پاسدار شهید مرتضی یوسف نژاد شادهسری ، شهدای لاهیجان

  • ۰۱:۴۶

پاسدار شهید مرتضی یوسف نژاد شادهسری

پاسدار شهید 🌹

مرتضی یوسف نژاد شادهسری 

تولد : ۱۳۴۵/۰۴/۰۷

محل تولد : لاهیجان روستای شادهسر  

شادی روح شهید صلوات 🍀

پاسدار شهید مرتضی یوسف نژاد شادهسری - لاهیجان

دلنوشته فرزند شهید : 

#عشق_به_سپاه یعنی لباس سبز #پاسداری پدری سالها آویخته در اتاق دخترش به عنوان تنها یادگار 

#من_هم_یک_سپاهی_ام

#عشق_به_سپاه

پاسدار شهید مرتضی یوسف نژاد شادهسری - لاهیجان ۲

شهید مرتضی یوسف نژاد -لاهیجان

یادواره ۸۰۰ شهید لاهیجان 

http://lahijan.ir

اشکان ارشادی

سلام 

دیدم در وبی ذوق کردی برای فالو شدن و تشکر کردی. منهم فالو کردم و بهت اعلام کردم.

 

دوباره سر خواهم زد.

 

سلام 
من خودم ذوقی نکردم،  بخاطر تبلیغ شهدا است. 
و این وبلاگ کلا در مورد شهدا است. 

اشکان ارشادی

سلام 

سوتفاهم پیش نیاد من در مورد سنت و تشیع با هم می نویسم. معلومه به شهدا خیلی علاقه دارید. کشور ما از قدیم شهید داده تا... 

من عزم جزم کرده ام را کانال و pdf آموزش زبان فارسی برای ترکستان چین و کردستان های خارج از ایران بگذارم و زبان و نوروز و فرهنگ را نشر و ترویج دهم. 

آیا یادواره ای یا جایگاهی دارید برای فعالیت یا همین وبلاگ را دارید. مثلا بنیادی و...

 

سلام 
در شهرستانها یا مراکز استان معمولا کنگره هابی برگزار میشه 
اما من هم مثل شما فقط بخاطر شهدا فعلا دارم اطلاعات آنها را منتشر می کنم. 
حالا اگر شما شهید اهل سنت دارید مشخصاتش رو بفرستید تا در وبلاگ بذارم. 
در امور خیر موفق باشید 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan