یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهید ماشاءالله لطفی سیرائی‌ , شهدای کرج استان البرز

  • ۰۰:۳۶

شهید ماشاءالله لطفی ، شهید ترور در تهرا

نــام : ماشااله

نـام خـانوادگـی : لطفی سیرائی

نـام پـدر :حسن

تـاریخ تـولـد :۱۳۴۵/۰۱/۲۹

مـحل تـولـد :کرج

سـن :۱۵ سـال

دیـن و مـذهب :اسلام شیعه

شـغل : دانش اموز

مـلّیـت :ایرانی

دسـته اعـزامـی : بسیج 

تـحصیـلات :ابتدایی

تـاریخ شـهادت :۱۳۶۰/۰۸/۰۷

مـحل شـهادت :بستان

عـملیـات :فتح ۱

نـحوه شـهادت : اصابت تیر دشمن بعثی

مـحل مـزار : روستای سیرا - بخش آسارا کرج

منبع: صفحه شهید در پایگاه گلزار شهدا 

https://www.golzar.info/161431/

مهران رجبی در این مراسم اظهار داشت: چون کار به جان رسید، جان باید داد. ما بچه حزب‌اللهی هستم، چیزی نداریم که پنهان کنیم. خیلی توهین می‌شنیدم که کدام سراغ موش هستی و چرا چیزی نمی‌گویی؟ فحش هم می‌دادند.

وی افزود: من ۶۱ سال دارم و خیلی معدلم الف باشد، ۱۹ سال دیگر زنده‌ام و بعدش زیر خاک هستم. من باید جواب چِشم‌های قاسم سلیمانی را بدهم. جواب ماشاءالله لطفی را که کنار هم در سوسنگرد می‌جنگیدیم، بدهم. جواب این‌ها را باید بدهیم. منبع

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan