یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

شهیده فاطمه اسدی مانند دوران جاهلیت به شهادت رسید

  • ۲۳:۳۴
شهیده فاطمه اسدی، هیبت و هیمنه ضد انقلاب را در هم شکست
🔺درباره شهیده فاطمه اسدی
🔸شوهر این بانو چون برای پایگاه جدید سپاه در حسین آباد چاه حفر کرده بود، توسط عوامل ضدانقلاب به او لقب جاسوس دادند. به همین خاطر او را اسیر و سپس به زندان دولتو منتقل کردند. بانو اسدی در این زمان پیگیر آزادی شوهرش شد. حزب دموکرات از او طلب ۲۰۰ هزار تومان پول کرد. بانو اسدی برای تأمین این پول تمام زندگی‌اش را به حراج گذاشت و با پولی که تهیه کرده بود به ضدانقلاب مراجعه کرد.
ضد انقلاب پول را از او گرفت، اما در اوج خباثت شوهرش را آزاد نکرد، بلکه او را نیز اسیر کرد. در آن حین نزاعی در گرفت و بانو اسدی همراه با چند نفر از سپاهی‌ها تیرباران شد و در ارتفاعات چهل چشمه دفن شد. بعد از شهادت او، پسر کوچکش به دلیل نبود سرپرست در گهواره از دنیا رفت و شوهرش نیز بعد از ۳ سال از زندان دولتو آزاد شد.
🔹خبر تفحص پیکر مطهر شهیده فاطمه اسدی روز گذشته (دوشنبه ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۰) از سوی سردار سیدمحمدباقر باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح به دختر این شهیده که تنها بازمانده این خانواده بود، داده شد.
شادی روح شهیده گرامی فاتحه مع الصلوات 
 
 مراسم تشییع شهیده فاطمه اسدی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan