یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

وصیت نامه شهید بهروز رحمتی -شهدای دانش آموز

  • ۲۳:۴۴

شهید بهروز رحمتی - خرم آباد

شهید بهروز رحمتی

نام پدر: طهماس

تاریخ تولد: 2-4-1353 شمسی

محل تولد: خرم آباد - لرستان

تاریخ شهادت : 4-9-1364 شمسی

محل شهادت : دربندیخان

گلزار شهدا: نام گلزار:فلک الدین شهر خرم آباد - استان لرستان

وصیت نامه شهید بهروز رحمتی (شهید دانش اموز)

نوید شاهد

نوید شاهد 

با دورود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی خدمت پدر و مادر و برادران و خواهرانم سلام عرض می کنم . پیام گرم مرا که از فرسنگها راه دور با قلبی آکنده از محبت می فرستم بپذیرید . تو ای مادر زحمت های زیادی برای من کشیده ای امیدوارم مرا ببخشی. من به غیر از اینکه می توانستم به جبهه بروم قادر به انجام کار دیگری برای اسلام و قرآن نبودم . از تو می خواهم که مرا حلال کنی همچنین من به عنوان یک وظیفه به شما عزیزان توصیه می کنم امام را تنها نگذارید. وحدت خود را با ملت عزیز حفظ کنید. وصیتم این است که اگر من شهید شدم تمام برادران و خواهران اطاعت از فرامین امام را واجب شرعی دانسته و دوستانش را دوست و دشمنانش را دشمن خود بدانند . پدر و مادر عزیزم نخستین انتظار من از شما بعد از شهادتم دعا برای سلامتی امام و دوم اینکه پیرو مکتب سرخ حسین باشید و تا می توانید از آن پیروی کنید ؛ حتی اگر به قیمت جانتان تمام شده است. با آرزوی موفقیت از درگاه خداوند متعال برای کلیه عزیزان .

http://ad12345.blogfa.com/post/12

شهید بهروز رحمتی

کد ایثارگری: 6406562 نام پدر: طهماس محل تولد: ایران ، استان لرستان ، شهرستان خرم آباد ، تاریخ تولد: 1353/04/02 شغل: کارگر تحصیلات: دیپلم تاریخ شهادت: 1364/09/04 محل شهادت: سنندج

سامانه ملی شهدا

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan