یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

وصیت نامه شهید نادر زبردستی ، شهدای دانش آموز خرم آباد

  • ۰۰:۲۹

شهید نادر زبردست - خرم آباد

شهید نادر زبردستی

نام پدر: علی راست

محل تولد: خرم آباد

تاریخ تولد: 1347/01/01

شغل: دانش آموز- 15 ساله

تاریخ شهادت: 1361/11/20

محل شهادت: جنگل امقر - بستان

مزار: گلزار شهدای خضر خرم آباد - استان لرستان 

سامانه ملی شهدا ، نوید شاهد

متولد روستای سراب علی نقی از توابع بخش بیرانشهر شهرستان خرم آباد

وصیت نامه شهید نادر زبردستی

بسمه تعالی

ولا تقولوا لمن یقتل فی سبیل ا...اموات بل احیاء و لکن لاتشعرون (بقره155)

کسانی را که در راه خدا کشته می شوند مرده مپندارید بلکه آنها زنده اند ولی شما درک نمی کنید.

با درود بر خمینی بت شکن رهبر محرومان جهان و با درود بر روح شهیدان انقلاب اسلامی. از آنجا که وصیت نوشتن کار شرعی یک انسان است من هم بعنوان یک سرباز ساده امام زمان وصیت خود را تقدیم می کنم.

من اول از ملت قهرمان و همیشه در صحنه ایران می خواهم که وحدت کلمه را حفظ کنند و نمازهای جمعه و جماعات را با شکوه هرچه بیشتر به اتمام برسانند و نگذارند که این منافقان از خدا بی خبر هیچ کاری انجام دهند و انجام دادن هر کاری را از آنها سلب کنند.

و برای طولانی شدن عمر پیر جماران دست دعا را بردارند و کسانی که می توانند در جبهه ها بیایند و کسانی هم که نمی توانند در پشت جبهه کمک کنند تا به یاری خداوند تبارک و تعالی خدا دین مبین اسلام به سراسر جهان گسترش داده شود.

و در ضمن از خانواده محترم بخصوص مادرم که زحمت زیادی برای من کشیده و رنج های زیاد برده می خواهم که اگر من شهید شدم برای من ناراحت نشود زیرا انسان هرجا باشد و در هر مقامی باشد آخر عمر او به پایان می رسد ولی چه بهتر در راه خدا جان فدا کنیم.

و از مادرم و پدرم و دیگر خویشاوندان عزیز می خواهم که مرا حلال کنند و برای من طلب آمرزش کنند و از خانواده عزیزم می خواهم که برای من لباس سیاه بر تن نکنند شما را به خدا قسم که این کار را نکنید.

والسلام

وبلاگ شهدای لرستان

جعبه مهمات شهید نادر زبردست

شهید نادر زبردست -1

شهید نادر زبردستی - 2

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan