یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

صحبت های یک همسر شهید در مراسم استقبال از جلیلی

  • ۱۱:۳۷

استقبال هزاران نفری اصفهانی‌ها از جلیلی +عکس و فیلم

مردم می‌خواهند راه شهید رئیسی را ادامه دهید

همسر یکی از شهدا در ابتدا خطاب به سعید جلیلی گفت:

حالا که در نقطه‌ای از زمان ایستاده‌ایم که با چشمانمان صدور این انقلاب حکیم و نورانی را بر قلوب آزاده‌های عالم می‌بینیم انشاالله دولت چهاردهم مقدمه ساز ظهور معصوم چهاردهم و محقق کننده جهانی شدن ذکر فرج باشد.

وی خطاب به ملت ایران اظهار داشت: روی سخن من با مردم فهیم و انقلابی ایران است؛ من چهار سال قبل در حالی که فرزند چهار ماهه‌ام هنوز پا به این دنیا نگذاشته بود و تنها ۲۲ سال سن داشتم و پیکر همسرم در تابوت شهادت بود و هنوز در خاک آرام نگرفته بود؛ بر خود واجب دانستم در انتخابات شرکت کنم.  

این همسر شهید افزود: مردم قدردان ایران؛ آیا چیزی هست که ارزش این را داشته باشد تا با شرکت نکردن در انتخابات بدون اهمیت دادن به خون هزاران شهید امنیت کشورمان را به خطر بیندازیم؟

وی خاطرنشان کرد: یادمان نمی‌رود زمانی کسانی بر کرسی ریاست جمهوری بودند که برخلاف گفتار رهبر انقلاب که فرمودند اگر آنها برجام را پاره کنند ما آتش می‌زنیم، دیپلماسی ذلت را در پیش گرفتند و دغدغه ایشان را با کنایه پاسخ دادند.

این همسر شهید تصریح کرد: هم اکنون شاهد آن هستیم که همان جریان با گستاخی تمام قصد دارند مجدد با بهره بردن از گسل‌های قومیتی و ایجاد دو قطبی در جامعه دوران تلخ گذشته را تکرار کنند.

استقبال هزاران نفری اصفهانی‌ها از جلیلی +عکس و فیلم

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan