یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

خاطرات رزمنده بهمن امرایی از شهید تیمور معظمی گودرزی

  • ۱۶:۰۹

شهید تیمور معظمی گودرزی -حاج عمران

این یادداشت ها را رزمنده عزیز برادر بهمن امرایی از کوهدشت لرستان در نظرات وبلاگ نوشته اند.

جمعه 8 مهر1390 ساعت: 11:49

یادداشت ۱ توسط:بهمن امرایی

تاریخ شهادت این مرد خدا (شهید تیمور معظمی گودرزی) در تاریخ شب دوم خرداد شصت و پنج در منطقه عملیاتی حاج عمران به عنوان آرپی جی زن و با سمت بسیجی داوطلب بوده است . اگر اطلاعات دیگری از این بزرگوار خواستید به شما خواهم داد . عکس های زیادی از ایشان در منطقه عملیاتی دارم. روزانه برای او و به نیابت از ایشان قرآن می خوانم اگر خدا قبول کند. خوشا به سعادتش که مرگ سرخ را انتخاب کرد. راه او راه سرخ حسین است و ما بدبخت ها مانده ایم با کوله باری از گناه. خدا رحم کند. خدا توفیق بدهد از خون او و همه شهدا دفاع کنیم و مدیون خون شهدا و امام شهدا و خانواده آنان نشویم .

خدا شاهد است هرگز او را فراموش نکرده و نمی کنم. گاهی عکس هایم را با او می بینم و حسرت و غبطه می‌خورم. خداوند به پدر و مادرش صبر عنایت فرماید و روح خودش را با شهدای کربلا قرین و محشور فرماید. آمین . تیمور جان به خدا خیلی دلتنگ تو هستم . فکر نکن تو را در دعاها و یا خاطره ها فراموش می کنم. کاش من با تو شهید می شدم. تو بردی و ما باختیم. والسلام علی عباد الله الصالحین. رحمت خدا بر تو باد.

جمعه 8 مهر1390 ساعت: 11:51 یادداشت ۲ توسط:بهمن امرایی

نام :شهید تیمور معظمی گودرزی -تیپ ۵۷ حضرت ابولفضل (ع)- گردان شهدا-گروهان حمزه سیدالشهداء- تاریخ شهادت ۶۵/۳/۲- شغل :دانشجوی تربیت معلم شهید مطهری بروجرد- محل شهادت :حاج عمران- نام عملیات : حاج عمران- بسیجی داوطلب- سمت در زمان شهادت : آرپی جی زن.

سخنی با شهید تیمور معظمی گودرزی : راستی یادت هست وقتی من همراه شهید جواد میر شاکی و ۱۲ نفر دیگر یک روز دیرتر از تو به پیرانشهر رسیدم، غروب آفتاب بود، و تو با عجله کوله پشتی مرا کمکم بستی، وصیت نامه مرا با هم در کمترین زمان تکمیل کردیم و چه سفارشها که به همدیگر نکردیم. یادت هست صدای توپ و تانک از پشت کوه ها به گوش میرسید و تو به من گفتی میخواهیم همانجا عملیات برویم. راه افتادیم و نیمه شب به نزدیک بعثی ها و کفار رسیدیم. یادت هست چه مهتاب عجیبی بود همه جا روشن و رفت و آمد عراقیها را می‌دیدیم و در کمین جهت رسیدن فرمان حمله و شکستن خط عراقی ها بودیم .اما آتش بسیار سنگین در دل تاریکی های شب ما را جدا کرد . آنگاه من خبر شما را صبح از دیگران گرفتم. چه نبرد سنگینی بود. شهید دانیالی بروجردی- شهید جدیدالاسلامی- شهید شکوهی - شهید میر بهرسی- شهید پیریایی- شهید حاجیوند- و شهید مصطفی میرشاکی- شهید ولیان- شهید لونی (راستی این ها با تو شهید شدند و نزد تو هستند.) اما باورت میشد بعد از این همه سفارش ها تو شهید شوی و من بمانم . تو آسمانی شوی و من زمینی بمانم. تو بهشتی شوی و من سرنوشت نامعلوم پیدا کنم. ترا به خدا مرا دعا کن .زیرا دعای تو مستجاب است و دعای من نامعلوم. توعاقبت به خیر شدی ولی من نامعلوم. پس بر تو رواست ما را فراموش نکنی. خوشا به حالت.

منبع: وبلاگ امامزاده پیرنو

-------------

رزمندگان لرستان و اعزام به عملیات حاج عمران در سال ۱۳۶۵

خاطره دیگری از رزمنده دلاور بهمن امرایی در سایت انفطار لرستان: 

بهمن امرایی در 14/01/1392

سلام خدا بر شهیدان بویژه شهدای مظلوم عملیات حاج عمران.

شهید تیمور معظمی کسی بود که از جان ، مال و خانواده خود گذشت و برای پاسداری از اسلام به جبهه قدم گذاشت.

او دارای اخلاق نیکو و حسنه ای بود که در بین دوستان و همرزمان عملیات حاج عمران و بویژه بچه های اعزامی از بروجرد زبانزد بود. خدایا هر وقت یاد این عزیز همسنگر می‌افتم دلم می گیرد. آخه قرار بر این نبود که ما از قافله شهیدان جا بمانیم.

تیمورجان زمانی که پیکر مطهرت پیدا شد من اهواز بودم و خواب شما را دیدم . عین جمله ای را که در خواب به من گفتی می‌گویم . خواب دیدم که کوله پشتی بر دوش داشتی و از روی تپه ها در حال آمدن بودی به من گفتی خوش غیرت حالا به دیدن من می آیی؟ حیرت زده از خواب بیدار شدم و صبح به مادرم -خدا بیامرز- زنگ زدم از تیمور چه خبر؟ گفت مگر خبر نداری؟ با اضطراب خاصی گفتم مگر چه شده است؟ گفت دیروز پیکر تیمور را آورده اند. حیران ماندم که خود چگونه از راه دور به من خبر دادی که آمده ام و من چقدر گریه کردم. عزیز همسنگرم خدا می داند که هیچگاه از فکر تو غافل نبوده ام. برای ما جامانده ها و خسران دیده ها هم دعا کن. خوشا به حال خودت و پدر و مادرت که رستگار شدی.

بارها خاطراتمان را در پادگان شفیع خانی ، پیرانشهر و حاج عمران و هنگام عملیات مرور میکنم و حسرت میخورم. به یاد اذان نوریان که از بلندگوهای پادگان شفیع خانی اندیمشک پخش می شد و من و تو در گوشه ای به آن صوت ملکوتی گوش می‌دادیم. به یاد شهیدان میرشاکی‌ها، ولیان، لونی، پیریایی، حاجیوند، جدید الاسلامی ، عبدالرضا شکوهی، دانیالی بروجردی، و... که البته این ها همه پیش تو هستند. به یاد امام و شهیدان این مطالب را نوشتم اما با کوله باری از غم و مرور خاطرات.

منبع: سایت انفطار لرستان

مطالب شهید تیمور معظمی گودرزی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan