یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

پدر شهید «تیمور معظمی گودرزی» به فرزند شهیدش پیوست

  • ۰۲:۰۰

پدر شهید «تیمور معظمی» دار فانی را وداع گفت

به گزارش نوید شاهد لرستان، حاج علی معظمی گودرزی ، پدر گرانقدر شهید تیمور معظمی گودرزی پس از سالها دوری فرزندش دار فانی را وداع گفت و در جوار رحمت حق آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر این پدر بزرگوار روز گذشته نوزدهم مهرماه 1400در شهرستان بروجرد انجام گرفت.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان در پی درگذشت این پدر بزرگوار پیام تسلیتی به شرح ذیل صادر کرد:

انالله و انا الیه راجعون 

خبر درگذشت مرحوم «حاج علی معظمی گودرزی» والد ارجمند شهید گران‌قدر دفاع مقدس «تیمور معظمی گودرزی» موجب اندوه و تاثر فراوان شد.

بی‌شک همت و مجاهدت آن پدر والامقام در تربیت انقلابی و ایمانی فرزند مجاهد، فداکار و سلحشور تحت آموزه‌های قرآنی و تعالیم اهل بیت عصمت و طهارت (ع) که موجب افتخار منطقه شد، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش مردمان این سرزمین در پرورش نسل‌های تاریخ‌ساز و پیشرو در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی، انقلابی و ملی خواهد بود.

فقدان آن بزرگ مرد صبور را به بیت مکرم شهید و مردم شریف و انقلابی شهرستان «بروجرد » تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند کریم علو درجات و همنشینی آن مرحوم با حضرت سیدالشهداء (ع) و صبر و شکیبایی برای بازماندگان و وابستگان را طلب می‌کنیم.

محمود زرین جویی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان

یادآور می گردد: شهید تیمور معظمی‌گودرزی، پانزدهم فروردین 1340، در روستای ملمیجان از توابع شهرستان بروجرد به دنیا آمد. دانشجوی رشته تربیت معلم بود. ازدواج کرد. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. سی‌ام اردیبهشت 1365، در حاج‌عمران عراق بر اثر اصابت ترکش به سر، شهید شد. پیکرش مدت ها در منطقه بر جا ماند و سال 1373، پس از تفحص وی را در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan