یاد شهیدان 🌹

شهدا را فراموش نکنیم

جانباز شیمیایی؛ شهید احمد (محمدی) سپهوندی ، شهدای خرم آباد

  • ۱۱:۴۵

جانباز سرافراز احمد(محمدی) سپهوندی - قهرمان ورزش های رزمی - معاون وقت گردان أنبیاء

 یار سفر کرده ما مخلص بود. او باور عجیبی به امام راحل (ره) داشت. اسم امام (ره) را که می شنید، به احترام؛ تمام قامت می ایستاد. بوی عطر نماز شبش در سنگرهای زبیدات می پیچید. در ورزش های رزمی، بخصوص کاراته، تسلط مثال زدنی داشت در یکی از مأموریت ها، در خیابانی در اهواز، یکی از اراذل و اوباش؛ خیابان را بسته بود و عربده می کشید. مردم می ترسیدند، کسی جرأت نزدیک شدن نداشت. برادر پاسدار محمدی سپهوندی، جلو رفت و با چند حرکت او را مهار کرد و به باد کتک گرفت و گفت: سرتو پایین بنداز و برو و دیگه مزاحمت ایحاد نکن. مردم صلوات فرستادند و تکبیر گفتند. او در روز دو جلسه تمرین برای بعضی از بچه های رزمنده گذاشته بود. به خاطر تمرین های خوب ایشان وعلاقمندی حقیر به فرمانده ام؛ در برگشت به قم رفتم و در باشگاه کاراته انقلاب، خیابان امام (ره)، ثبت نام کردم و زیر نظر استاد دباغیان که قمی هستند و الآن مربی تیم ملی است، ادامه دادم. البته می دانید که ما دو نفر فرمانده به نام محمدی سپهوند داشتیم. چهره جوانتر که معاون اول سردار «حاج ولی الله میرهاشمی» بود، درعملیات حاج عمران به شهادت رسید و به دوست دیگرش یعنی شهید احمد سپهوند پیوست و احمد (محمدی) سپهوندی؛ مسن تر که ماند و جانباز شیمیایی شد و در هفته جاری - 1394/06/06- پروازکرد. روحش شاد و یادش گرامی باد.

پی نوشت 1 عکس: زبیدات منطقه عملیاتی محرم. نفر سمت راست: جانباز شیمیایی محمدی سپهوندی، معاون وقت گردان أنبیاء (ع)، قهرمان ورزش های رزمی در سال 63. نفر سمت چپ : حجة الاسلام قاسم متقی نیا.

پی نوشت 2: فرمانده وقت گردان، «شهید صید احمد سپهوند» بود که در همان منطقه زبیدات شهید شد.

پی نوشت 3: یکی از برادران این عزیز، به نام «یحیی سپهوند» در عملیات حاج عمران در تاریخ ۶۵/۳/۲ به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

 

راوی: حجة الاسلام قاسم متقی نیا، عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی لرستان.

 

احمد سپهوندی (با نام مستعار محمدی) فرزند برانازار، از دلاور مردان جنگ تحمیلی بودند. رشادتها و دلیری های او در طول دفاع مقدس بر همرزمان، دوستان و آشنایان آشکار است. او که از یادگارهای 8 سال دفاع مقدس بودند، پس از سالها ساختن با یادگار جبهه - شیمیایی و جراحات باقی مانده از جنگ - سرانجام روز جمعه 6/6/1394 به لقاء الله و دیدار برادر شهید و دوستان شهیدش پیوست. پیکر پاک این عزیز، روز شنبه 7 شهریور 1394 با حضور مسئولین و خیل عظیم مردم شهید پرور شهرستان خرم آباد، تشییع و در قطعه ایثارگران گلزار شهدا به خاک سپرده شد. این مصیبت را به همرزمان و خانواده محترم و بزرگوار ایشان، تسلیت عرض می کنیم.

مدیریت سایت سردار مصطفی میررضایی.

 شادی روح شهدا صلوات

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
بسم رب الشهدا

برای معرفی شهدا

و زنده نگهداشتن یاد شهدا

و ادامه راه آنان

« شهید بلاگ »

یاد شهدا را فراموش نکنیم تا راه شهدا را گم نکنیم.
پیوندها
موضوعات
Designed By Erfan Powered by Bayan